Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Citroen c5 przekaźnik zawieszenia

13 Kwi 2011 20:54 13978 7
  • Poziom 10  
    Witam moje pytanie jest takie kto wie gdzie jest przekaźnik zawieszenia od Citroena C5 z 2002 roku 2.0 benzyna z gazem w wersji sport ....
    Najlepiej opisać w którym miejscu on jest....
    Bo mam taki problem że zawieszenia w ogóle nie działało pompa nie dostaje napięcia na krótko działa i wszystko jest ok... znalazłem schemat tego wszystkiego ale nie mogę znaleźć przekaźnika

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=7441934#7441934
  • Poziom 16  
    Wyjmij skrzynkę bezpieczników z pod maski tam od dołu są dodatkowe bezpieczniki,jeden z nich jest od zasilania pompy.Od góry ich nie widać.
  • Poziom 26  
    PAWEL222227 napisał:
    Wyjmij skrzynkę bezpieczników z pod maski tam od dołu są dodatkowe bezpieczniki,jeden z nich jest od zasilania pompy.Od góry ich nie widać.
    Tak jak kolega wyżej napisał.Ale znając życie to silnik pompy zakończył karierę.Kupić używkę i przełożyć sterownik ze starego.Nie jest to takie straszne.
  • Poziom 10  
    Powiem tak wszystkie bezpieczniki w tej skrzynce jak i na wierzchu i w środku maja napięcie i są dobre a pompa też dobra bo po podłączeniu na krotko wszystko działa jedynie napięcie na pompę nie dochodzi w tym schemacie jest przed pompa przekaźnik ale nie wiem gdzie on się znajduje
  • Poziom 9  
    Witam,
    odgrzeję temat żeby nie zakładać nowego. Mianowicie w C5 2.0 16v 136 KM 2004r. z zawieszeniem Hydractiv 3+ po wymianie silnika pompy zawieszenia pojawił się problem z podnoszeniem. Kiedy opuszczam jest normalnie ale podnosi dopiero jak zgaszę samochód, odczekam kilka minut i ponownie zapalę(albo trzasnę drzwiami). Blok elektroniczny pompy jest ok, żadnych błędów nie pokazuje na kompie. Napięcie na zasilaniu silnika pompy zawieszenia (dwa grube przewody) jest obecne, również na tym cienkim przewodzie jest +12V w większości czasu. Kiedy na sterowanie silnika (cienka wtyczka) podaję +12V z aku po kilku sekundach silnik się wyłącza. To jest jakieś uszkodzenie silnika czy raczej jest w nim jakaś elektronika sterująca?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    katmai666 napisał:
    Kiedy na sterowanie silnika (cienka wtyczka) podaję +12V z aku

    Ciekawy eksperyment. Mam nadzieję, że na własnym aucie. Z całym szacunkiem, oddaj do fachowca. I nie trzaskaj drzwiami!
  • Poziom 9  
    Byłem u "fachowca" i oczywiście usłyszałem że blok BHI do wymiany. Skoro dysponowałem uszkodzonym silnikiem wywaliłem z niego elektronikę pod tym czarnym plastikiem i zamiast niej wstawiłem przekaznik na plusowym kablu. Niestety wyjście z kalkulatora zawieszenia jest za słabe żeby pociągnąć przekaźnik dlatego wsadziłem tam prosty układ z tranzystorów do sterowania przekaźnika. Efekt: wszystko działa jak powinno a ja mam trzy stówki na browary:) Dobrze ze na naszych "fachowcach" można polegać:)
  • Poziom 10  
    pROBLEM ROZWIĄZANY wymiana silnika pomogła ze wszystkim auto jezdi jak głupie