Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[AVR][C] Odtwarzacz WAV gotowiec jak wgrać pliki

kryst85 14 Apr 2011 09:28 2795 8
    kryst85
    Level 12  
    Witam

Chcę zrobić odtwarzacz ze strony
    http://elm-chan.org/works/sd8p/report.html

Wszystkie pliki są na stronie jednak mam problem z wgraniem ich do uP
    Robiłem w programie SinaProg ale wyskakuje coś takiego

w bascomie tez próbowałem wcześniej musiałem skonwertować plik hex do bin niby coś się wgrało ale nie działa. Tu daje ustawienia fusebitów w bascomie

jeszcze robiłem w winavr jak robię make all to się kompiluje bez błędów ale jak daje programowanie to wyskakuje

> "make.exe" program
    make.exe: *** No rule to make target `program'. Stop.

> Process Exit Code: 2
    > Time Taken: 00:00

Pewnie w pliku makefile nie ma jakiś informacji dotyczących programatora
    Dodam jeszcze że mam programator usbasp i jestem laikiem w tej dziedzinie :)
    kryst85
    Level 12  
    AVR Studio 4 nie działa razem z programatorem usbasp :(
    kryst85
    Level 12  
    W tym projekcie na stronie jest nawet już gotowy plik hex tylko mam problem z wysłaniem go do uP ani przez SinaProg ani bascom. Ten programator usbasp to jakaś lipa :/
    Mordulec91
    Level 10  
    Kolego dondu chyba ci się formaty plików pomyliły :D.kryst85 kompiluj pod avrstudio a wgrywaj np.AVR8 Burn-O-Mat albo jakimkolwiek programem obsługującym USBasp.
    kryst85
    Level 12  
    W programie Burn-O-Mat też błędy wywala

C:\Users\Administrator\Desktop\avrdude\avrdude.exe -C C:\Users\Administrator\Desktop\avrdude\avrdude.conf -p t85 -P /dev/parport0 -c usbasp -U flash:w:C:\Users\Administrator\Desktop\sd8psrc\sd8p_mo.hex:a

avrdude.exe: warning: cannot set sck period. please check for usbasp firmware update.
    avrdude.exe: AVR device initialized and ready to accept instructions