Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Carisma 1.6 glxi 97r. świeci kontrolka ładowania

14 Kwi 2011 23:36 2523 3
  • Poziom 2  
    Witam
    po właczeniu zapłonu i odpaleniu kontrolka ładowania cały czas świeci!!
    a zaczne od tego że, na starym alternatorze tez świeciła a kiedy sprawdziłem ładowanie, to było 15v, wiec myślałem że regulator napiecia padniety ,
    więc wymontowałem i do sklepu,....... po poszukiwaniach udało mi sie nabyć alternator po regeneracji z gwarancją (wygląd jak nówka) ,prawie za takie same pieniądze co koszt regulatora, ......
    ,następnie zamontowałem , sprawdzam ,i widze że po odpaleniu dalej świeci kontrolka ,
    sprawdzałem ładowanie i jest 14,2v-14,4, to wygląda ze jest ok,
    ale dlaczego ta kontrolka swieci??

    czy jest jeszcze jakiś moduł który odpowiada za komunikacje alternator-kontrolka??

    czy może brak masy na desce rozdzielczej?? , bo kontrolka od rezerwy także nie bardzo działa kiedy trzeba.

    Będe bardzo wdzięczny za sugestie i rady ,jak pozbyć sie tego problemu, i z góry bardzo dziękuje i pozdrawiam
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • Poziom 31  
    W obwodzie kontrolki może być po drodze przekaźnik,( nie pamiętam dokładnie) . Musisz zajrzeć w schemat.
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • Poziom 2  
    momik12 napisał:
    W obwodzie kontrolki może być po drodze przekaźnik,( nie pamiętam dokładnie) . Musisz zajrzeć w schemat.


    a gdzie moge znaleść taki schemat na necie,bo przeszukałem to forum i podobne ,ale bez efektu ,dzieki za rade.
  • Poziom 14  
    sprawdz kostkę w liczniku