Witam!
Chciałbym zwrócić się do was o pomoc. Jestem uczniem 3gimnazjum i mam problem z wyborem profilu w technikum.
Wiec tak jestem dość dobrym uczniem średnia 4.9 i chce iść do ZSEL we Włocławku i waham się miedzy dwoma profilami.
- tech. Informatyk
- tech. Elektryk
Wiec pytanie do was, który zawód jest przyszłościowy. W którym będzie można po prostu zbijać "kasiorę". Podobno Informatyk zarabia więcej ale w tym trzeba być naprawdę dobry i ludzi z tym zawodzie jest bardzo dużo. Patrząc na inne szkoły to największe klasy są informatyków po ok. 90osob, a elektryków podobno brakuje w Polsce. Na dniach otwartych prof. tam uczący przekonywali do elektryka. I teraz sam nie wiem. Doradźcie coś to możne w tedy będę miał większe obeznanie w tym wszystkim i łatwiej podejmę jakąś decyzje.
Więc Informatyk czy Elektryk?
Wasze wypowiedzi pomogą mi bardzo mocno i z góry dziękuje.
Chciałbym zwrócić się do was o pomoc. Jestem uczniem 3gimnazjum i mam problem z wyborem profilu w technikum.
Wiec tak jestem dość dobrym uczniem średnia 4.9 i chce iść do ZSEL we Włocławku i waham się miedzy dwoma profilami.
- tech. Informatyk
Code:
Technik informatyk