Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
SterControl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes W202 C180 immo - rzucił palenie.

17 Kwi 2011 16:25 12097 17
  • Poziom 25  
    Witam. Prosze o pomoc związaną z Mercedesem C180 96r. system Siemens PMS i pilot scyzoryk na IR.
    Otóż : samochód przestał odpalać, sprawdzono iskrę, ciśnienie paliwa, w koncu odczytane zostały błędy. W sterowniku silnika P1570 co kierowało by w stronę immobilisera. Diagnoza modułu centralnego zamka poskutkowała odczytaniem błędów B1103 IR receiver,B1104 i B1703 invalid transponder. Błędów nie można skasować. Natępną czynnością były próby wymiany baterii pilota i czyszczenie pompki centralnego zamka, która się zatarła. Obecnie mimo, że drzwi otwierają się i zamykają z klucza, a lampki czerwona i zielona gasną po przekręceniu kluczyka w stacyjce, auto dalej nie odpala.
    Prosze o jakiekolwiek porady, c jeszcze należy sprawdzić? Czy centralny zamek pneumatyczny ma bezpośrednie powiązanie z modułem immobilisera ( nie otwierają się tylne drzwi prawdopodobnie siłowniki stanęły)?Czy podcisnienie w układzie CZ ma związek z nierozbrajaniem immo? Czy zielona lampka w drzwiach kierowcy powinna również migać, bo miga tylko czerwona? Czy w ostateczności zastosowanie emulatora immo rozwiąże problem raz na zawsze?
    Z góry wielkie dzieki i pozdrowienia.
  • SterControl
  • Poziom 21  
    najlepiej podpiąć auto pod kompa i wtedy coś pokaże
  • SterControl
  • Poziom 25  
    lukasz.1889 napisał:
    najlepiej podpiąć auto pod kompa i wtedy coś pokaże

    Pisałem, że był podpinany pod carsofta. Błędy sa powyżej .
  • Poziom 22  
    To że cetralny działa to ślicznie ale immo to jest inna bajka nie ma za wiele wspólnego z centralym, tyle ze siedzi razem z pilotem w kluczyku. Innym kluczem spróbuj odpalić jak masz, spwawdź jakims testerem w parametrach immo czy system akceptuje kluczyk
  • Poziom 42  
    stonefree napisał:
    , a lampki czerwona i zielona gasną po przekręceniu kluczyka w stacyjce, auto dalej nie odpala.

    Czyli to nie immo, szukać gdzie indziej
  • Poziom 25  
    Marcin_ca1 napisał:
    immo to jest inna bajka nie ma za wiele wspólnego z centralym, tyle ze siedzi razem z pilotem w kluczyku. Innym kluczem spróbuj odpalić jak masz, spwawdź jakims testerem w parametrach immo czy system akceptuje kluczyk

    Ok, więc jest to pilot na podczewień, który z tego co doczytałem nie ma transpondera, a akceptacja klucza odbywa sie na zasadzie sygnału IR otwarcia drzwi. Niestety drugiego klucza nie ma. Czy programem Carsoft 7.4 da się sprawdzić bloki odczytów w tym sterowniku ?

    Dodano po 3 [minuty]:

    autoas napisał:
    Czyli to nie immo, szukać gdzie indziej

    Tak myślisz? Spróbuję ponownie skasować błąd rozruchu zablokowanego przez immo w sterowniku PMSa. Szkopuł w tym, że nie było tam żadnych innych błędów. Iskra ok, ciśnienie paliwa jest. Najgorsze,że nie można podejrzeć parametrów bieżących z czujników. Auto przestało palić nagle, poprostu zdławiło się podczas jazdy, odpaliło jeszcze raz, a po zjeździe do garażu juz nie odpaliło.
  • Poziom 42  
    A co, chcesz kupić interfejsik i zacząć naukę diagnozowania ?
    To lepiej daruj sobie.
  • Poziom 25  
    autoas napisał:
    A co, chcesz kupić interfejsik i zacząć naukę diagnozowania ?
    To lepiej daruj sobie.

    Proszę o kolejne głupie odpowiedzi.
  • Admin grupy Samochody
    Oddaj do naprawy.To nie wstyd.
  • Poziom 25  
    Jasne, że nie wstyd, pytanie tylko gdzie? Do serwisu BOSCH gdzie chłopaki wymienią pół samochodu zanim znajdą przyczynę, czy do ASO Mercedesa, gdzie dziewczyna wyda półroczne kiesznkowe za diagnostykę? Sorry, panowie, ale razi mnie pisanie porad p.t. " daruj sobie" .Rozumiem,że koledzy prowadzą renomowane warsztaty, dysponują najnowszym KTSem i odbyli wszystkie mozliwe szkolenia w centrum serwis bosch, i oczywiscie oferują atrakcyje ceny fachowych usług, więc proszę o adresy waszych warsztatów i o zamknięcie tematu, który nic nie wniósł.
  • Poziom 2  
    stonefree napisał:
    Witam. Prosze o pomoc związaną z Mercedesem C180 96r. system Siemens PMS i pilot scyzoryk na IR.
    Otóż : samochód przestał odpalać, sprawdzono iskrę, ciśnienie paliwa, w koncu odczytane zostały błędy. W sterowniku silnika P1570 co kierowało by w stronę immobilisera. Diagnoza modułu centralnego zamka poskutkowała odczytaniem błędów B1103 IR receiver,B1104 i B1703 invalid transponder. Błędów nie można skasować. Natępną czynnością były próby wymiany baterii pilota i czyszczenie pompki centralnego zamka, która się zatarła. Obecnie mimo, że drzwi otwierają się i zamykają z klucza, a lampki czerwona i zielona gasną po przekręceniu kluczyka w stacyjce, auto dalej nie odpala.
    Prosze o jakiekolwiek porady, c jeszcze należy sprawdzić? Czy centralny zamek pneumatyczny ma bezpośrednie powiązanie z modułem immobilisera ( nie otwierają się tylne drzwi prawdopodobnie siłowniki stanęły)?Czy podcisnienie w układzie CZ ma związek z nierozbrajaniem immo? Czy zielona lampka w drzwiach kierowcy powinna również migać, bo miga tylko czerwona? Czy w ostateczności zastosowanie emulatora immo rozwiąże problem raz na zawsze?
    Z góry wielkie dzieki i pozdrowienia.
    Miałem podobny problem mój MB w202 1,8 benzynka rzucił palenie.Próbowałem praktycznie tch samych sposobów żeby uruchomić moją gwiazdę i nic.Po dwóch miesiącachy nierównej walki przyszedł czas na podjęcie trudnej i ksztowne decyzji. A więc laweta i serwis MB w G..... W serwisie przedstawiłem i całą sytuację podałem im jakiś trop (jak się później okazało fałszywy) Na drugi dzień auto na chodzie.PRZYCZYNA BARDZO PROZAICZNA niesprawny czujnik poziomu paliwa wskaźnik poazywał ok 1/3 pojemności zbiornika paliwa a jak nie masz paliwa nie jedziesz tak więc po zalaniu 15 L benzyny przez serwis MB zaczął znowu palić kosztowało mnie to 2 miesiące bez samochodu 150 pln laweta 630 pln z haczykiem w serwisie.Tak więc nieraz proste usterki są bardzo kosztowne,bardzo kosztowna nauka dla mnie.Z tym że teraz mam teraz mam inny problem jak odpalam auto silnik co jakieś 20-30 sekund spada z obrotów jak by nie palił przez chwilę na wszystkie cylindry a jak przełącze na D (skrzynia automat)objaw nasila się bardziej jakby miał zgasnąć,po dodaniu gazu wkręca się na obroty jedzie normalnie jakby nigdy nic.Po zatrzymaniu objaw powraca na wolnych obrotach.Może ktoś się z czymś takim spotkał w swoim MB.Można z tym jeździć ale mnie osobiście to w.....wia i nie wiem czy w przyszłości nie objawi się to jakąś poważną awarią.Rozważę każdą podpowiedź. Z góry Dzieki.
  • Poziom 21  
    paczek8014 napisał:
    Miałem podobny problem mój MB w202 1,8 benzynka żucił palenie.Próbowałem praktycznie tch samych sposobów żeby uruchomić moją gwiazdę i nic

    Chyba jednak nie, bo gdyby było sprawdzone ciśnienie paliwa to by wyszła przyczyna odrazu ;-)
  • Poziom 22  
    Sprawdzałeś czy działa Ci podczerwień w pilocie ?
  • Poziom 2  
    majsster napisał:
    Sprawdzałeś czy działa Ci podczerwień w pilocie ?
    sory za opóźnienia w odpowiedzi ale jak gwiazda chodzi to rzadko zaglądam na forum odnośnie podczerwieni to wszystko w najlepszym porządku.

    Dodano po 9 [minuty]:

    dob12 napisał:
    paczek8014 napisał:
    Miałem podobny problem mój MB w202 1,8 benzynka żucił palenie.Próbowałem praktycznie tch samych sposobów żeby uruchomić moją gwiazdę i nic

    Chyba jednak nie, bo gdyby było sprawdzone ciśnienie paliwa to by wyszła przyczyna odrazu ;-)
    co do ciśnienia to pewnie masz rację ale kto by pomyślał że akurat nie ma paliwa jak wskaźnik pokazuje że jest więc wydało mi się zbędnym sprawdzenie tak oczywistej rzeczy jak sprawdzenie ciśnienie paliwa lub czy wogóle jest ono w zbiorniku.Kolejne doświadczenie w moim dorobku za 600 pln z hakiem :cry: najważniejsze że gwiazda śmiga :D

    Dodano po 3 [minuty]:

    dob12 napisał:
    paczek8014 napisał:
    Miałem podobny problem mój MB w202 1,8 benzynka żucił palenie.Próbowałem praktycznie tch samych sposobów żeby uruchomić moją gwiazdę i nic

    Chyba jednak nie, bo gdyby było sprawdzone ciśnienie paliwa to by wyszła przyczyna odrazu ;-)
    soryy nie zajażyłem sugesti z tym ciśnieniem :idea: napewno sprawdzę i się odezwę.Dzięki za radę :D
  • Poziom 15  
    Nie wiem czy pomogę, ale w tych mietkach padał sterownik silnika pod zbiornikiem spryskiwacza. Jeżeli usterka wydarzyła się w czasie jazdy to bardzo prawdopodobne. Dlatego też nie szukałbym usterki w immo. Jeżeli masz gdzie to podmień bo to coś sporo kosztuje.
  • Poziom 21  
    Witam
    I co było przyczyną sterownik?
  • Poziom 36  
    [quote="Gmedza"]ale w tych mietkach padał sterownik silnika pod zbiornikiem spryskiwacza[/quote

    A GDZIE TAM JEST JAKIŚ STEROWNIK POD ZBIORNIKIEM SPRYSKIWACZA ?
  • Poziom 15  
    Odkręcasz zbiornik na płyn i masz sterownik. Idą do niego dwie duże kostki oraz na przewód (podciśnieniowy chyba)? Sterownik ma dużą cenę i z tego co wiem był częstą przyczyną martwego silnika.