Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brigs & Stratton 8 HP dźwignie gaźnika

17 Kwi 2011 22:09 6284 4
  • Poziom 10  
    Znalazłem podobny temat na elektrodzie ale temat jeden a gaźników cała masa i takiego układu jak u mnie nie było, albo nie znalazłem. Kupiłem traktorek z tym silnikiem, z taką wadą, że niestabilnie pracuje. Pomijając kwestie regulacji mam wrażenie , że źle podpięte były/są cięgła w gaźniku. Tak jak na zdjęciu dźwignia "1" z cięgłem od przepustnicy jest zupełnie luźna i obraca się swobodnie w koło. Do dźwigni "2" (porusza nią linka od sterowania ssaniem) podpięta była sprężyna "4" od regulatora obrotów. Po uruchomieniu traktorek pracuje chwile by następnie wejść na wysokie obroty i nie ma sposobu ich zmniejszyć.
    Silnik Model: 190707 Typ: 0901-01 Code:76101311
    Może ktoś ma taki silnik i wiedziałby jak pozapinać te cięgła i sprężyny, bo wydaje mi się że sprężyna "4" powinna gdzieś być na sztywno przypięta.
    Brigs & Stratton 8 HP dźwignie gaźnika
    Brigs & Stratton 8 HP dźwignie gaźnika
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Jeśli dobrze zrozumiałem to układ taki jak jest na zdjęciu jest właściwy? Jesli by tak było to problem muszą powodować inne przyczyny. A jeszcze, czy dźwignia "1" może się swobodnie obracać?
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Sprężyna 4 była podpieta do zaczepu 2, kiedy testowałem silnik. Dopiero po zdjęciu "karoseri" z traktorka rozkręciłem sterowanie gaźnikiem poniewaz tam spodziewałem się problemu i sprężyny już nie podpiąłem. Zimny silnik po odpaleniu pracuje przez pewien czas stabilnie, mozna nawet kosić przez ok. 20m. obroty silnika wydaja sie być jednak prawie niezależne od tego co ustawia za pomocą linki ssania. Obroty można nieco regulować przytrzymując ręką przepustnice na gaźniku. Obie przepustnice wydają się być jednak zbyt luźne, można je przestawiać delikatnym dotknięciem palca. Byłem przekonany, że niewłaściwie podłączono cięgna i to powodowało "luźną" ich pracę. Po Twoich informacjach podejrzewam, że być może odśrodkowy regulator obrotów jest niesprawny. Sprawdzę to po powrocie z pracy.
    Czy po modelu i typie silnika z pierwszego postu możesz określić jakiej jest mocy? Potrzebuję dokupić tłumik nowy do niego, a nigdzie nie jest to napisane.
    Okazało się po kolejnym teście, że dźwignia regulatora obrotów jest "martwa" zupełnie nie reaguje na obroty. W związku z tym moje pytanie, czy trudno jest to wymontować i czy jest to skomplikowane urządzenie i czy jest gdzieś jakaś instrukcja jak się do tego zabrać?