Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Sklep ElwronSklep Elwron
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[b18ft z volvo 4xx] auto bez ducha - kilka pytan

ieble 19 Kwi 2011 22:59 1109 0
  • #1
    ieble
    Poziom 11  
    Witam Panowie - mam kilka pytań co do tego silnika - wsadziłem go w Clio - i niestety nie jestem zadowolony przejechałem nim dopiero 10 km- silnik f3n zbierał sie tak samo a miał jedyne 73km nie oczekiwałem cudów ale myślałem ze przy masie 900kg wciśnie w fotel. Silnik jest po remoncie tzn uszczelniacze, pierścienie, itd turbina była wysłana do poznania i została odesłana - nie dokonywano napraw płaciłem tylko za sprawdzenie wg nich jest ok a mimo to nie jedzie chyba jak powinien cos słabawo jak na te 120km silnik nie był kompletny nie miał podciśnień i węzy w związku z tym mam kilka pytań:

    1) jak w tym silniku powinien być podłączony zawór dv? pytam bo dziś wymienialiśmy u teścia w audi a6 1.8t i tu dochodzą do niego 3 węże 1 cienki od sterowania i 2 grubsze- u mnie jest tak że zawór siedzi w wężu od zimnej str muszli (wąż od przepływni) dochodzi do niego cienki wężyk z kolektora ssącego a gdzie ma być drugi gruby króciec? u mnie nie jest on podłączony nigdzie - nie ma nim węza tylko tak jak by uciekało z niego powietrze do atmosfery - wydaje mi się że może to mieć wpływ na dynamikę auta czy się mylę? słyszę jak syczy turbina i jak zmieniam biegi to słychać takie pssssssst

    2) Lambda - jakie napięcie powinna mieć sprawna lambda na czarnym przewodzie podczas pracy???? sprawdziłem dostaje zasilanie na grzałkę – a napięcie jej u mnie to 0,4v

    3) Zawór n75 - jak go sprawdzić czy jest sprawny? jaką powinien mieć oporność?

    4) WG - cięgno chodzi płynnie (reką) nic sie nie zacina.

    5) Przepływomierz i przepustnica - nie wiem jak to sprawdzić

    6) Krokowy - silnik gaśnie gdy mam np 3000obr i wcisnę sprzęgło - wiec chyba padnięty bo też obroty falują

    Kurcze sam już nie wiem co jest nie tak - jak bym wsadzili ten silnik jak był to bym wiedział ze może słabe ciśnienie albo coś, ale mam silnik igłę, turbo sprawne a auto nie jedzie tak jak powinno - jedzie jak suche 1.7 jakie miałem kiedyś w r19 - po prostu brak jest tego doładowania - nie czuć żeby np przy 2500rpm cos szybciej zaczął ciągnąć.... co może być nie tak
  • Sklep ElwronSklep Elwron