Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A4 2.0 TDI grzeją się hamulce - ESP?

21 Kwi 2011 17:37 5189 19
  • Poziom 15  
    Audi A4 2.0 TDI z 2005 roku - od kilku dni zauważyłem charakterystyczne "chrupanie" włączającego się ESP przy normalnej jeździe.
    Zaczęły też grzać się hamulce, wszystkie jednakowo.
    Zrobiłem trasę 5 km specjalnie nie dotykając pedału hamulca - po przyjeździe wszystkie tarcze gorące.
    Ma ktoś jakiś pomysł ?
  • Warunkowo odblokowany
    Klocki na tyle ok? Co oznacza chrupanie?
    pozdrawiam
  • Poziom 39  
    Robiłeś coś przy samochodzie, czy samo się tak zrobiło ?
    Diagnostyka była robiona ?
  • Moderator Samochody
    Brak odczytu lub niestabilny odczyt prędkości któregoś z kół... a jak działa ABS, nie załącza się czasem też bez potrzeby?
  • Poziom 15  
    Był na diagnostyce - żadnych błędów nie ma. Jeszcze jeden objaw - przy przyspieszaniu w normalnym ruchu w przedziale pomiędzy 20-50 km/h czasem słyszę to charakterystyczne "chrupnięcie" i auto jest przychamowywane. Klocki, tarcze OK, koła obracają się luźno.Wyłączyłem ESP i dalej to samo - ABS ?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    Diagnoza na postoju, pedał rzeczywiście na postoju trochę nie taki ale w czasie jazdy OK
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    kines17 napisał:
    5Stan8 napisał:
    Diagnoza na postoju

    I błąd... znajdź kogoś kto luknie na parametry podczas jazdy.


    A VCDS ma taką mozliwość ?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    Mogę prosić o jakieś szczegóły - trochę konkretniej ?
  • Poziom 39  
    Ale podglad jest tylko do 25km/h jak ktos nie testowal :)
  • Poziom 15  
    Jak to się robi - mam VCDS 9.12 beta
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    witam, mam podobny problem, hamulce się grzeją po przejechaniu dluższego dystansu i przy probie gwałtowniejszego hamowania wyłącza się ABS i ESP, wszystko zaczęło się po grzebaniu mechanika w serwie- silnik 1,9tdi 130KM, ??????????????
  • Poziom 39  
    mechanik w serwisie "grzebał" a ty przy pomocy elektrody będziesz "naprawiał" Jeżeli auto było w serwisie to jest coś takiego jak reklamacja.
  • Poziom 2  
    problem zaczął się na wyjeżdzie i przechodzil przez 3 fachowców i żaden nie dał rady a w ramach reklamacji mechanik powiedzial, że trzeba wymienic serwo i dalej zobaczymy? drugi fachura powiedzial, że to nie serwo bo grzeją sie hamulce po przekątnej?-i najprawdopodobniej to pompa ABS ale tez nie ma pewności? a trzeci majster stwierdził, ze to nagmninny problem w tym modelu i i trzeba je poprostu przeczyścic na poziomie tloczków i oczywiscie nic to nie dało i po przejechaniu 500km dalej to samo,
    wlaśnie będę wracal w tamte strony i chcialbym się przygotowac za pomocą 'elektrody' do DYSKUSJI a 'naprawiac' nie będę bo z innej branży jestem i trzymam się tylko tego co potrafię, chociaz ci co powinni potrafić okazuje się , że nie potrafią a może do 4 razy sztuka?
    >może otworzę kolejny temat zapraszając do dyskusji<
    dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam
  • Poziom 15  
    jorge83 napisał:
    decybel91 napisał:
    Ale podglad jest tylko do 25km/h jak ktos nie testowal :)

    To nie jest problemem.


    Mogę prosić o opisanie jak to zrobić ? Bo jak na razie tylko ogólniki : da się, to nie problem ...
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    Wracając do tematu wątku - po wymianie opon poprawiło się ale nie całkiem. Dalej ale teraz już rzadko słyszę to charakterystyczne "chrupnięcie" w momentach kiedy z pewnością nie powinien interweniować żaden z układów. Zamykam temat.