Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kierownica wykręcona po zmianie kół. Volvo S40 2004r.

22 Kwi 2011 17:14 1308 3
  • Poziom 17  
    Witam! Volvo S40 2004r. 2.0D 136 KM opony 205/50R16
    Problem z geometrią kół przednich. Ogólnie auto się bardzo ładnie prowadzi nie ściąga i nie widać aby cięło opony. Na osiach takie same opony z jednakową rzeźbą i głębokością bieżnika. Po zamianie kół z przodu na tył kierownicę lekko skręciło jakieś 3cm od linii prostej ale samochód na drodze zachowuje się ok. Wszystkie cztery koła o jednakowych parametrach lecz różnych firm. Jeśli założę na lewy przód oponę jedną z tych tylnych które są około 3mm niższe od przednich to kierownica się równa ( w chwili gdy na przodzie są opony różniące się rzeźbą ale jedna jest niższa o około 3mm) jeśli opony na przodzie są takie same to kierownica jest skręcona. Zawieszenie sprawdzone u diagnosty, geometria sprawdzona i jest ok a na drodze kierownica skręcona. Czy to jakieś czary bo nikt nie może rozwiązać tego problemu???
  • Moderator Samochody
    Czyli na nierówno zużytych oponach jest prosto a na równych skręcona?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Na to wygląda. Zapewne geometria była robiona na oko lub kierownica przełożona.
  • Poziom 17  
    Geometria sprawdzana optyką na stacji diagnostycznej. Wcześniej też tam robiłem w innym samochodem po remoncie zawieszenia i zrobili wszystko ładnie a w tym niewiedzą co jest grane, kierownica nie przekładana. Po prostu po zamianie kół się skręciła i tyle??