Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Arrow Multisolution Day
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Radio Alpine po wypadku samochowowym

Gajd93 22 Kwi 2011 21:46 1860 13
  • #1 22 Kwi 2011 21:46
    Gajd93
    Poziom 8  

    Witam
    Problem dotyczy radia Alpine w miarę nowszego. Należało ono do Kuzyna ale zderzył się czołowo auto poszło na złom ale radio wizualnie nie było tknięte więc je sobie zabrałem do swojego auta, wczoraj przyszła mi przejściówka z kostek ISO na wtyczkę Alpine i okazało się że radio nie działa.
    W moim aucie stare radio gra ok wszystko działa ale Alpine nie, bezpiecznik z tyłu radia nie jest spalony, czego to może być wina??

    0 13
  • Arrow Multisolution Day
  • #2 22 Kwi 2011 21:52
    merolPL
    Poziom 27  

    Hhmmmmmmmmm pomyślmy. EUREKA to wina radia.

    Sorry, ale nie mogłem się powstrzymać. Rozkręć radio i zobacz co jest w środku. A najlepiej będzie jak zrobisz zdjęcia i wstawisz je tutaj.
    Ps. Podaj model radia

    0
  • #3 22 Kwi 2011 21:57
    Ture11
    Poziom 34  

    No nie zdziw się, jak w środku będzie płytka pęknięta wpół... Po czołowym nie powinien przeżyć LCD, nie musi być zbity, wystarczy, że będzie miał styki pokruszone. Poza tym są tam pewnie cewki na rdzeniu; mogą być ukruszone.

    0
  • Arrow Multisolution Day
  • #4 22 Kwi 2011 22:16
    Gajd93
    Poziom 8  

    MerolPL
    W sumie liczyłem na taką odpowiedz:)
    Model radia CDE-9846R
    Radio jest wizualnie całe niema żadnych pęknięć ani w środku ani na zewnątrz

    Dodano po 11 [minuty]:

    Radio Alpine po wypadku samochowowym
    Radio Alpine po wypadku samochowowym
    Radio Alpine po wypadku samochowowym

    0
  • #5 23 Kwi 2011 08:54
    suzuki.gsx
    Poziom 24  

    Niestety będziesz musiał wymontować mechanizm cd aby dostać się do interesujących nas "bebechów" :D

    0
  • #6 23 Kwi 2011 09:50
    merolPL
    Poziom 27  

    Nawet jeżeli będzie wszystko całe, to niektóre elementy mogły nie wytrzymać przeciążeń podczas wypadku. Wizualnie będą całe, a elektronicznie zniszczone.

    0
  • #8 23 Kwi 2011 10:11
    merolPL
    Poziom 27  

    Tego się obawiałem, żadnych mechanicznych uszkodzeń. Niepokoi mnie jedynie element ZD801 na ostatnim zdjęciu. Jedyną metodą, ale pracochłonną jest sprawdzanie kawałek po kawałku obwodów i elementów umieszczonych na płytce drukowanej.

    0
  • #9 23 Kwi 2011 14:01
    Gajd93
    Poziom 8  

    No to tak :) na kablu co idzie do radia jest 12v czyli ok no ale np na bezpieczniku jest 0,3V
    a jak połączę miernikiem GND i ACC to nic się nie dzieje

    Radio Alpine po wypadku samochowowym
    Radio Alpine po wypadku samochowowym

    0
  • #10 23 Kwi 2011 15:16
    Ture11
    Poziom 34  

    Coś tu nie pasuje... Myślę, że coś nie w porządku ze sposobem podłączenia.. Na bezpieczniku musi być 12V..., chyba, że mierzysz za spalonym bezpiecznikiem, ale mówiłeś, że jest dobry... Nie znam się na tych radiach, ale wiem, że 2 kable muszą być podłączone do 12V... Nie wiem, czy ten drugi to nie ACC, ale poczekaj z podłączaniem na wypowiedź innych forumowiczów.

    0
  • #11 23 Kwi 2011 15:34
    Gajd93
    Poziom 8  

    ja to mam podłączone na oryginalnej przejściówce z ISO na kostkę Alpine i normalnie w kablu jest napięcie 12V no ale na bezpieczniku 0,3V na Cewce niema wogóle napięcia :)

    0
  • #12 24 Kwi 2011 17:07
    Gajd93
    Poziom 8  

    Macie jakieś pomysły??

    0
  • #13 24 Kwi 2011 17:29
    kortyleski
    Poziom 41  

    Prrzestaw miernik na biper i jedz po obwodzie od acc wgłąb radia.

    0
  • #14 12 Lip 2011 12:52
    salceson108
    Poziom 1  

    gajd93
    ja mam takie samo radio tylko panel jest w złym stanie tech.
    cała reszta ok
    może będziesz miał panel na sprzedaż?

    0