Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Router Pluss nie chcę odpalić a jak odpali to brak mocy

23 Kwi 2011 22:52 4025 22
  • Poziom 9  
    mam problem ze skuterem Router pluss a mianowicie nie chcę odpalać z rozrusznika ale kręci nim z kopa pali ale po wcześniejszym pokręceniu rozrusznikiem połowa filtra paliwa jest zalana paliwem a połowa nie a wcześniej wszystko było zalane skuterek kiedyś leciał 55km/h =V/max a teraz max 30 km/h a zaczęło się od tego że gdy rano go odpalałem to co 100 m mi gasł a po 2 km gdy się już rozgrzał szedł normalnie :(

    Forumowicze pomóżcie bo mnie już krew zalewa !!!
  • Poziom 35  
    Sprawdź kranik podciśnieniowy i przewód - rurkę łącząca go z gaźnikiem, może spada z króćca (nie ma szczelności). Czy czyściłeś gaźnik - dysze, po okresie zimowym, jeśli nie to należy to wykonać.
  • Poziom 9  
    tylko jest jeden problem nie mogę odkręcić gaźnika pod spodem aby dostać się do dyszy głównej gdyż tak mi się śruby poomykały że szok ale podejrzewam kranik bo nie może jak jest pusty filterek paliwa go zalać ale bez przewodu wywala paliwo normalnie i jak przewód w dół wezme a tak to nihuhu :)

    Dodano po 12 [minuty]:

    o a jeszcze jedno pytanie czy ten kranik pod bakiem jak jest z nim coś nie tak to czy da radę go przeczyścić czy nowy trzeba
  • Poziom 14  
    To przerób śruby na płaski śrubokręt jak są objechane. Ten kranik opiera się na membrance, nawet mocniejsze dmuchnięcie ustami może ją uszkodzić, także nawet nie myśl o czyszczeniu kompresorem ;) Zassij podciśnienie i będziesz wiedział czy przepuszcza.
  • Poziom 9  
    no to mam przerąbane bo przedmuchiwałem paliwo pompką
  • Poziom 9  
    dziś wyczyściłem gaźnik zawory są na 0.05mm i nadal chodzi tak jak przed czyszczeniem gaźnika i regulacja zaworów
  • Poziom 14  
    Gdy zgaśnie nie możesz go odpalić? Jak wygląda świeca przy próbie odpalenia?Gdy nie możesz go uruchomić spróbuj po przez zassanie podciśnienia zapełnić komorę pływakową benzyną, jeżeli pomoże kranik do wymiany lub masz nieszczelność króciec - wężyk podciśnieniowy i przez to nie wytwarza wystarczającego podciśnienia.
  • Poziom 9  
    no więc jest tak pali ale tylko z kopa jak jest nie rozgrzany to gaśnie oraz jak rozgrzany to jedzie max 35 km/h

    Dodano po 3 [godziny] 36 [minuty]:

    czy to może być wina kranika podciśnieniowego pod bakiem?

    Dodano po 2 [godziny] 37 [minuty]:

    o i jak mierzy się kompresję i jaka powinna być prawidłowa?
  • Poziom 9  
    można ale jak się troszkę rozgrzeję bo tak to nie za bardzo o i dziś czyściłem zbiornik paliwa i ten kranik podciśnieniowy tak zabrudzony był że ho ho ale efektów nie znam bo jeszcze nie skręciłem i przy okazji gdzieś zgubiłem sprężynę od szczotki w bendyksie i nie wiem co robić :(
  • Poziom 9  
    Dziś zauważyłem że gdy jadę pod górkę, to prędkość spada a obroty pozostają te same oraz gdy stoję z 30 sek. przy włączonym silniku, to muszę trzymać pełen gaz po czym i tak gaśnie. Z górki idzie nawet ładnie. Jak jest nie rozgrzany czyli pierwsze odpalenie po 12 godzinach, to nie wkręca się na obroty nawet na stopkach i kopci ma też problemy ze zbieraniem się. Forumowicze co to może być bo wujek się przy elektryce uparł ale to na pewno nie to :(
  • Poziom 42  
    Nie napisałeś czy silnik to 2T czy 4T?
    Jak 2T to podejrzenie pada na tzw. fałszywe powietrze: simmering na wale,
    połączenie gaźnika z cylindrem/karterem wężyk kranika podciśnieniowego.
    Czy przy muleniu pomaga lekkie przytkanie wlotu powietrza do filtra?
  • Poziom 9  
    luzy są na 0.05 i dalej to samo
  • Poziom 42  
    Pisz po polsku!
    Poczytaj. To podstawy. Bez nich nie poradzisz.
    Coś podejrzane to twoje czyszczenie. Miało być lepiej a jest gorzej???
    Daj więcej informacji. "Dozujesz" je jakbyśmy uczestniczyli w teleturnieju.
    Ile można się domyślać? Jak tak dalej pójdzie zostaniesz z problemem sam!
  • Poziom 9  
    więc tak opiszę to jeszcze raz.
    -skuter ciężko odpala a rozrusznik nie działa
    -gdy jest mało paliwa to lepiej odpala i szybciej jedzie o jakieś 5km/h
    -iskra jest dobra patrzyłem
    -świeca jest czarna ale nie zakopcona jakby nie przepalał wszystkiego paliwa
    -po czyszczeniu gaźnika nie chce odpalić (zaczyna się wkręcać w obroty przez jakieś 2 sek. a potem jakby mu gdzieś zapłon odcinało)
    -układu zapłonowego nie sprawdzałem nie mierzyłem nie podmieniałem (nie wiem jak się sprawdza)
    -jak to wszystko się zaczęło czyli początki tej awarii (odpalał normalnie z rozrusznika ale musiał się rozgrzać jak był zimny bo gasł i do momentu gdy się nie rozgrzał jechał może gdzieś tak ze 20km/h a potem było tylko gorzej i z odpalaniem i z jazdą czyli cały czas trzeba było ruszać manetką by osiągał te 45km/h )


    Mam nadzieję że napisałem to dosyć czytelnie i po polsku oraz bez żadnego dozowania :D
  • Poziom 30  
    Może spalasz olej ?
    W jakim stanie są pierścienie ?
  • Poziom 9  
    olej raczej nie a w jaki sposób to można to zaobserwować :( a pierścienie jak się patrzy?
  • Poziom 14  
    Raczej czy na pewno? No zaobserwujesz jakże by inaczej jak przez kontrolę czy są ubytki. Pierścienie możesz sprawdzić po przez włożenie ich do cylindra i sprawdzenie luzu między końcami. Jeżeli przerwa jest większa niż 0.40mm to kwalifikują się do wymiany. Lub też możesz wykonać pomiar kompresji.
  • Poziom 9  
    oleju nie pobiera bo olej w normie czyli nie zauważyłem większych ubytków oleju a kompresja jest dobra
  • Poziom 9  
    kolega mi polecił wymienić świece i wyregulować lepiej gaźnik
  • Poziom 9  
    mam inny problem okazało sie że nie wysuwa sie ta tulejka co przekazuje rozruch z rozrusznika do wariatora