Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Zestaw audio w systemie 2.1 czy 5.1 ?

24 Apr 2011 12:55 3081 22
  • Level 9  
    Witam ! Mam takie pytanie.
    Posiadam laptopa Samsung R580. Chciałbym zakupić sobie porządne głośniki. Karta dźwiękowa zintegrowana. W sprawach audio jestem zielony. Więc :

Jakie głośniki są lepsze do muzyki, 2.1 czy 5.1 ?

Czy muszę kupować wzmacniacz ?

Do wydania mam ok. 350 zł.

Chciałbym, żeby było jednak coś słychać. Potrzebuje ich do pokoju 15m2.

Z góry dziękuje i pozdrawiam :)
  • Level 12  
    Witam !
    Do słuchania muzyki z komputera wystarczy Ci zestaw 2.1.
    A co do zestawów głośnikowych dedykowanych dla komputerów - osobiście uważam że większość to szajs - plastikowe jednodrożne satelitki, etc.
  • Level 33  
    Do 5.1 musisz miec trzy wyjscia (nie wliczaj w to wejsc) audio. Masz?
  • Level 9  
    Głośników używałbym do słuchania muzyki. Zależy mi na czystym dźwięku i w miarę dobrym bassie.

Jeśli zestawy komputerowe to szajs to co mam zrobić. Kupić kolumny i podłączyć ?

@kondziu

Nie posiadam 3 wejść. Myślałem, że da się pod jakiś rozgałęźniacz podłączyć. Jak mówiłem, zielony jestem ;/

-------------------------------------------------------------------------------
    W sumie nie musi być zestaw głośników komputerowych. Chodzi mi o to, żeby w cenie 350zł uzyskać dobry dźwięk, słyszalny bass i podłączyć to do komputera
  • Helpful post
    Level 38  
    Do muzyki lepsze są zestawy 2.1 niż 5.1, jednak za 350zł mógłbyś rozejrzeć się za wzmacniaczem i dobrymi kolumnami.
  • Helpful post
    Level 19  
    Chcesz mieć 5.1 - musisz zainwestować w zewnętrzną kartę dźwiękową min. 150zł.