Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Podłączenie TV do komputera.

Dee Jay 25 Apr 2011 02:40 11463 17
    Dee Jay
    Level 9  
    Mam problem z podłączeniem telewizora do komputera. Nie znam się kompletnie na elektronice.

W telewizorze mam takie wyjścia

1 wyjścia

2 wyjścia

a w komputerze takie

I teraz kilka pytań.

1. Jaki wybrać kabel i połączenie by uzyskać najlepszą jakość posiadając wyjścia jak na zdjęciach?
    2. Myślałem wykorzystać wyjście DVI na karcie i HDMI w telewizorze. Czy lepiej kupić kabel DVI - HDMI czy kupić HDMI - HDMI. Dostałem do karty graficznej przejściówkę DVI-HDMI i czy jak będzie różnica w odbiorze między tymi kablami?
    3. Czy na w/w kablach jak będę posiadał materiał HD na dysku komputera to czy oglądając go na TV też będzie on w jakości HD
    4. Czy jak chciałbym wykorzystać TV jako monitor do gier to obraz będzie lepszy na kablu HDMI czy nie będzie widać różnicy pomiędzy innymi kablami.

Chyba że ktoś poleci inny sposób by podłączyć PC i TV i uzyskać jak najlepszą jakość.
    wlw_wl
    Level 38  
    Zdaje się, że tam miało być to zdjęcie:
    Link
    Poza tym wklej zdjęcia jak należy, używając przycisku Dodaj obrazek.

Widzę dwie możliwości:

1. Połączenie analogowe RGB VGA: przejściówka DVI-I na VGA do komputera i kabel VGA do telewizora - gorsza opcja,

2. Połączenie cyfrowe DVI -> HDMI. HDMI i DVI mają taki sam sygnał video, więc przejściówka DVI -> HDMI do komputera i kabel HDMI do telewizora - lepsza opcja.

Sygnał cyfrowy da Ci wyraźnie ostrzejszy i lepszy obraz.

W obu przypadkach musisz osobno poprowadzić sygnał audio.

Rozdzielczość materiału się nie zmieni, telewizor będzie funkcjonował tak samo jak monitor.