Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Motorower Prima 2 z silnikiem SACHS nie wchodzi na obroty

25 Kwi 2011 12:42 4212 6
  • Poziom 16  
    Witam.
    Idąc za ciosem -mam stary jeszcze problem z w/w pojazdem.
    Opiszę tak. Pedałując puszcza się dźwignie przy kierownicy i zapala, daję gazu i ma moc i jedzie.
    Tak było. Teraz zapali ale nie wchodzi na większe obroty jakoś jedzie ale jak trzymamy cały czas tą dźwignię no i siły oczywiście nie ma.
    Znacie takie przypadki?
    Pozdrawiam
  • Poziom 14  
    Witam Ponownie ;)
    Nie znam tego silnika, lecz wydaje mi się, że jest to 2t czyż tak? Ta dźwignia przy kierownicy to zapewne ssanie będzie. Czyli wychodzi na to, że jeżeli piszesz, że mając je otwarte silnik pracuje lepiej, to dostaje zbyt mało paliwa. Zacząłbym od dokładnego czyszczenia gaźnika, następnie jego regulacji. Wyczyść dodatkowo filtr powietrza, może kranik jeżeli nie jest drożny, podmień świecę.
  • Poziom 16  
    Silnik dwusuwowy.
    To, ssanie jak mówisz, chyba ssaniem nie jest bo wygląda jak sprzęgło w normalnym motorze. Na lince połączonej z bolcem wchodzącym w karter którego jakaś siła odśrodkowa wypycha na zewnątrz jak zwiększamy obroty. Ssanie mniemam że dotyczyłoby gaźnika. Z obserwacji laika wywnioskowałem że jest tak: nie wchodzi na obroty z powodu gaźniko-benzyno-elektryki i przez to nie załapuje jakieś sprzęgło odśrodkowej co skutkuje brakiem siły do ruszenia. Kiedyś maluch jak nie wchodził nam na obroty to padł kondensatorek tylko to go nie namierzyłem
    Napraw mamie mojej moimi rękami, to wyśle Ci oryginalną łącką 70%
  • Poziom 14  
    Który dokładnie rok pojazdu? Żebym znał konstrukcję tego silnika było by łatwiej, posiadasz może jakąś serwisówkę do niego? Jeżeli mówisz, że posiada sprzęgło odśrodkowe, pewnie coś na zasadzie piły motorowej. Po jego wciśnięciu silnik zaczyna pracować wychodzi na to, że pod obciążeniem po prostu nie ma siły wejść na obroty. Powiedzmy gdy podniesiesz koło na postoju wchodzi na obroty bez problemu? Czy aby nie szarpie podczas jazdy? Być może zużyte okładziny sprzęgła lub sprężyny. Wykonaj na początek czynności które opisałem wyżej, może dodatkowo sprawdź drożność układu wydechowego..
  • Poziom 16  
    Tak. Po podniesieniu koła wchodzi na obroty ale za mało to sprzęgło powiedzmy jest sprawne bardziej może przyda Ci sie info że jak wciśniemy ta dźwignię to zmienia pracę robi sie głośny i można jechać ale nie pod górkę tylko po równym oczywiście nic do niego nie mam z dokumentacji rok to gdzieś znajdę kupiony na giełdzie używka itd. Idę do pracy jak wrócę będę działał i może Ci zdjęcia wyślę będzie na pewno łatwiej
  • Poziom 42  
    Czy przytkanie wlotu do gaźnika pomaga w wejściu na obroty?
    Czy ta dziwna dźwignia wchodząca w karter jest w pobliżu czopa wału korbowego? Jeżeli tak sprawdź czy nie wypchało simmeringu znajdującego się w tym rejonie.
    Może jakieś fotki? Bardzo by pomogły poznać tego zwierza.
  • Poziom 16  
    Ok. Wrócę z pracy i zrobię fotki. Rzeczywiście ta dźwignia jakby w pobliżu wału korbowego była, a jakby wypchało simmering to nie lałoby czy cos takiego? A i przypchanie wlotu oczywiście powietrza rozumiem. To sprawdzę po południu