Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renaul Kangoo II nie odpala

26 Kwi 2011 21:36 3828 9
  • Poziom 17  
    Witam,

    piszę tutaj grzecznościowo dla kolegi który ma problem z autem. Auto Renault Kangoo II 2006 rok diesel 1,5 dci
    Kupił niesprawne, od początku nie odpalało. W aucie zostały wymienione wtryski. Problem był również z komunikacją z ecu (launchem oraz clipem), po przejrzeniu instalacji połączył się launch oraz zostały zakodowane wtryski. Po tym zabiegu nadal nie odpalało i po sprawdzeniu kompresji okazało się że jest strasznie mała. Głowica została oddana do planowania oraz na sprawdzenie szczelności. Po powrocie i złożeniu wszystkiego do kupy auto nadal nie odpalało, po podłączeniu launcha znów brak komunikacji z ecu. Dodam ze ecu zostało wymienione na drugie (używka zakupiona wraz z puszką immo oraz kluczykami). No i teraz zagwozdka, co to może być? Może ktoś zetknął się z podobnym problemem?
  • Relpol przekaźniki
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Aha, nie chciał się połączyć, czyli na samym początku przez to stwierdziliście że komputer wtrysku uwalony? A coś jeszcze sprawdzaliście ? Jakąś "kablologię"? Jakieś parametry CR odczytane?
  • Relpol przekaźniki
  • Admin grupy Samochody
    A po remoncie głowicy kompresja wróciła?
  • Poziom 17  
    To wogóle jakieś dziwne auto. Po przekręceniu kluczyka nie zapałała się kontrolka od świec żarowych i stale świeciły się diody stop oraz ta czerwona chyba od immobilizera. Nie wiem co kolega zrobił ale po jakimś czasie normalnie zaczęły się palić świece (kontrolka) i gasła kontrolka od immo ale nadal brak komunikacji z ecu. Z tym autem to trochę takie kombinowanie bo auto było w proszku już w momencie zakupu, jakiś mechanik próbował naprawić. Kompresji nie sprawdzał po remoncie ale przed remontem już jakby chciał odpalać, kopcił z rury wydechowej i po tym właśnie zostało zmierzone ciśnienie sprężania.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Czyli będziesz kolejnym które łapki swe tam włoży, a i tak nic z tego nie będzie.
  • Poziom 17  
    Ja nie jestem mechanikiem więc swoich łapek tam nie włożę :)

    Nastąpił postęp, po zmierzeniu ciśnienia okazało się że nadal niskie jest na 2 i 3 cylindrze. To pewnie pierścienie stoją. Natomiast komunikacja z ecu nadal raz jest a raz jej nie ma, czary mary, pewnie coś z kablami.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Próba olejowa zrobiona? Pewnie nie pierścienie, ale co tam, bawcie się dalej tylko czy nie będzie mniej kosztów jak zawieziecie auto do profesjonalisty?
  • Poziom 17  
    Pawel wawa napisał:
    Próba olejowa zrobiona? Pewnie nie pierścienie, ale co tam, bawcie się dalej tylko czy nie będzie mniej kosztów jak zawieziecie auto do profesjonalisty?


    Problem w tym że to kolega jest profesionalistą :) Tzn mechanikiem ale z tą elektryką sobie trochę nie może poradzić. Tak to jest jak po kimś się dłubie. Ehhh
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    marci_n napisał:


    .... Problem w tym że to kolega jest profesionalistą :) Ehhh


    Tak, to jest problem.
    Poszukajcie innego bardziej profesjonalnego profesjonalisty.
  • Poziom 17  
    Problem jest w tym że kolega nie jest elektrykiem. Dlatego też zadałem pytanie na forum, widziałem podobny temat tutaj https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1574031.html ale w tym przypadku u kolegi są same brązowe przekaźniki które po sprawdzeniu nadal działają tak jak chcą. Z mechaniką kolega sobie poradzi ale elektryka jak pisałem, słabiej. Kable posprawdzane i nie mają przerw.