Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Słabe ciśnienie Karher 385

29 Kwi 2011 22:02 3645 5
  • Poziom 9  
    Witam.
    Posiadam myjkę Karcher 385.
    Silnik działa lecz ciśnienie wody wylatującej z lancy jest strasznie słabe. Dzisiaj została cała głowiczka z zaworkami lecz poprawy brak. Proszę o jakieś pomysły?
  • Poziom 9  
    jakie jest zasilanie jedno czy trójfazowe
  • Poziom 9  
    w środku jest stycznik który załącza się po wciśnięciu przycisku na lancy sprawdź czy działa
  • Poziom 9  
    raczej działa jeżeli spust lancy jest wciśnięty to silnik chodzi jeśli zwolnię spust to silnik chodzi impulsowo
  • Poziom 2  
    Witam, dołączę się do tematu, ostatnio odkopałem w garażu myjkę ciśnieniową karcher model 5000 m silnik 2 kW z metalową pompą, która jakieś dwa lata temu działała znakomicie podając ogromne ciśnienie, ale gdy wczoraj podłączyłem myjkę nastąpił wielki zonk! woda bez lancy leciała słabiej niż z kranu a po podłączeniu lancy sikało jak z pistoletu na wodę dla dzieci. Główną przyczyną okazał się zatarty zaworek nadmiarowy który przy naciśnięciu spustu wysuwa się, popycha włącznik i załącza myjkę, a gdy puścimy spust wtedy zaworek wsysa się do środka i jednocześnie rozłącza urządzenie. Oczywiście gdy wciśniemy włącznik ręcznie silnik będzie chodził ale nic poza tym. Gdy ktoś ma ten sam objaw przedstawiam instrukcję naprawy: rozkręcamy żółta obudowę> odkręcamy górna obudowę włącznika(w trybie załączonym czyli I i tak samo składamy!)> wyciągnąć blaszkę w kształcie litery V która dociska czerwony włącznik> włącznik i kondensator odciągamy na bok by nie przeszkadzały w dalszych czynnościach> odkręcamy dolna obudowę włacznika która jest przykręcona na dwie śruby typu torx> po odchyleniu obudowy ukazuje się nam czarny bolec ok 1,5cm dł który wychodzi z pompy, odkręcamy obok niego dwie śruby typu torx i ściągamy gruba metalowa blaszkę>małym śrubokrętem podważamy białą zaślepkę która znajduje się pod blaszką> wykręcamy czarny bolec i w to miejsce wkręcamy metalową śrubę o tej samej średnicy(a po to by nie uszkodzić plastikowego bolca przy wyciąganiu zaworka)> łapiemy kombinerkami za śrubę i wyciągamy zaworek> czyścimy go z osadu oraz kanał w którym się znajduje, smarujemy go smarem i wkładamy do środka> następnie wykręcamy śrubę a wkręcamy plastikowy bolec na to biała zaślepka z uszczelką i blaszka> no i składamy! najpierw dolna obudowa włącznika na 2 torxy potem układamy kondensator na swoje miejsce i włącznik> włącznik dociągnąć i założyc blaszkę w kształcie litery V> następnie górna obudowa i tyle. Jeśli ktoś ma pytania związane z tematem to proszę na maila marcjn(malpa)op.pl