Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki sprzęt audio do 3500

slake 03 Maj 2011 22:33 1970 4
  • #1 03 Maj 2011 22:33
    slake
    Poziom 2  

Witam,

planuje wymianę moich Creative GigaWorks G500 na jakiś sprzęt grający z prawdziwego zdarzenia ;) Nie powiem że się na nich totalnie zawiodłem jednak w większości wykorzystuje je do słuchania muzyki (czasami tylko jakiś film) i szczerze mówiąc jakoś to 5.1 mi się znudziło.

Niestety w kwestii audio jestem totalnym laikiem, przeglądając internet i opinie mój pierwszy wybór padł na:
    Denon AVR-1911 + JBL Northridge E80
    Byłby to zakup na miarę moich możliwości, czyli do 3500 zł. Co sądzicie o takim połączeniu?

Ps. Zestaw ustawiony byłby w salonie (18mkw) z aneksem kuchennym (8mkw). Co do rodzaju muzyki to już zależy od nastroju;) Generalnie takie utwory jak Archive-Again, Danger Mouse and Sparklehorse-Revenge, The Cinematic Orchestra-Time And Space, Portishead-Roads czy płyty Kings of Leon, The XX musiałyby brzmieć pięknie :D Podsumowując byłoby sporo rocka, muzyki alternatywnej, smooth jazz, od czasu do czasu rap i muzyka klasyczna.

0 4
  • #3 22 Maj 2011 19:14
    slake
    Poziom 2  

Racja, trochę się doszkoliłem i zakup amplitunera 5.1 mija się z celem.

W takim wypadku co powiecie na któryś z tych amplitunerów:
    - Yamaha rx-797
    - Denon DRA-700
    - HK 3490 - z tego co czytałem to podobno mocne amerykańskie brzmienie więc chyba od razu go odrzuce ;)

Zastanawiałem się jeszcze nad YAMAHA R-S700, może ktoś się orientuje czy jest duża różnica w porównaniu do rx-797?

Kolumny:
    - Yamaha NS-555
    - Tonsil Siesta
    - JBL Northridge E80

Myślicie taki sprzęt, powiedzmy Yamaha rx-797+Yamaha NS-555 dobrze sprawowałby się w takim pokoju?
    Postaram się jeszcze poszukać dobrego sklepu i pojechać na testy odsłuchowe, zobaczymy co z tego wyjdzie :)

0
  • #4 23 Maj 2011 01:00
    ido