Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chiński skuter 4T nie wchodzi na obroty

Junak M10 05 Maj 2011 22:53 23183 11
  • #1 05 Maj 2011 22:53
    Junak M10
    Poziom 8  

    W chińskim skuterze "Foreno" nie mogę uzyskać wysokich obrotów.
    Wymieniłem wałek rozrządu,gaźniki (chyba ze 4 - wszystkie nowe) stator oraz moduł. Sprawdziłem zawory zdjąłem głowice i sprawdziłem tłok i zawory oraz czy wał się nie przestawił na czopie. Wszystko na nic. Nadal to samo.
    Zaczęło się od przeglądu, wymiana oleju i regulacja zaworów oraz czyszczenie filtra powietrza. Klient pojechał i po kilku kilometrach stanął. Po wymianie świecy strasznie dymił (walnięta uszczelka pod głowicą - po wymianie nie kopci).
    Teraz nie wchodzi na obroty.
    Jeżeli czegoś nie sprawdziłem albo macie jakieś podpowiedzi chętnie posłucham bo nigdy nie zawadzi jak mądry głupiemu doradzi?
    Pozdro.

    0 11
  • #2 05 Maj 2011 22:55
    stefanscorpio
    Poziom 20  

    Witam! Czy jestes pewien jakosci i ilosci oleju w silniku? Pozdrawiam.Stefan.

    0
  • #3 06 Maj 2011 09:01
    Junak M10
    Poziom 8  

    Tak jestem pewien. Wlałem Motul 10w40. Dziś będę miał cały dzień na to gówno wiec sprawdzę wszystkie opcje jeszcze raz.
    Pozdrawiam

    -1
  • #4 06 Maj 2011 18:51
    kwrobert17
    Poziom 13  

    Sprawdz dokładnie filt powietrza jeszcze raz. Kumpel miał przypchany i tez nie chciał na obroty wchodzić

    0
  • #5 06 Maj 2011 19:39
    bartosz789
    Poziom 30  

    Wydech też sprawdź, nic nie wiadomo :)

    1
  • #6 06 Maj 2011 20:18
    bedijunak
    Poziom 15  

    No to się te skutery psują :D Sprawdź klin na wale. Ostatnio tu na forum był taki temat skuterach.


    Aparat Zapłonowy?
    Pozdro.

    0
  • #8 18 Maj 2011 17:27
    Junak M10
    Poziom 8  

    Wał ok-również klin, wałek rozrzadu ok ciśnienie ok wszystko jest dobrze a on na 5,5oo i nic dalej

    2
  • #9 18 Maj 2011 21:26
    Staszek49
    Poziom 34  

    Uwagi powyższe aktualne. Sprawdź luzy zaworowe i czy zapłon jest ustawiony poprawnie tj. wg znaków. Filtr paliwa, powietrza oraz dysze w gaźniku do sprawdzenia. Paliwo powinno być świeże ( najlepiej do 3 miesięcy od zakupu).

    0
  • #10 25 Maj 2011 11:37
    Junak M10
    Poziom 8  

    Witam wszystkich ponownie. Już w znacznie lepszym nastroju ponieważ doszedłem do źródła przyczyny.UWAGA!!!

    Mój drogi klient zatankował ropy.

    Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

    2
  • #11 29 Kwi 2018 19:44
    Adampio
    Poziom 14  

    Odgrzebię temat bo po półtora roku stania pod plandeką Fonero, ktory przyjechal na kolach, teraz odpalałal i samistnie gasł po ok.10 sekundach, raz po razie, wielokrotnie. Wykreciłem całkowicie śrubę zderzaka przepustnicy i teraz pali na stałe i pracuje do wyłączenia kluczykiem. Ale jakiekolwiek ruszenie manetką czy recznie dzwignią przepustnicy powoduje gaśnięcie. Czasem zdążę zamknąć przepustnicę zanim zgaśnie i wtedy podejmuje pracę. Gaznik nowy zamontowany ze 2 lata (5kkm) temu. Znalazlem w Sieci śrubę wolnych obrotów ale deszcz zniechecił do dalszych eksperymentów.
    Czy muszę wydlubać i czyścić gaźnik czy da sie cos zrobić na skuterku?

    0
  • #12 12 Maj 2018 18:54
    Adampio
    Poziom 14  

    Już się częściowo wyjaśniło, dysza główna zakamieniona. Po oczyszczeniu dyszy już lepiej

    0