Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dwie kłopotliwe usterki w KINGWAY El Passo

06 Maj 2011 19:58 4872 19
  • Poziom 8  
    Posiadam skuter Kingway El Passo 50 cm z 2008 roku przejechałem nim ponad 5200 tys km (bez żadnych przeróbek od nowości, nie miał blokad więc nie bawiłem sie w ściąganie nich) wszystko było mniej więcej ok ale zdarzały się ciągle małe awarie ale ogólnie ok mogłem je sam rozwiązać ( nie jestem mechanikiem) ale od tamtego sezonu mam problem z odpaleniem skutera na rozrusznik oraz gdy odkręcam manetkę gazu skuter wtedy tak jak by nie dostawał paliwa bo zacina go i dopiero jak puszczę manetkę i spróbuje jeszcze raz to ok wkręci się na obroty ale tez nie zawsze niekiedy trzeba robić to kilka razy .I podczas ruszania tak samo gdy odkręcę szybko lub wolno manetkę zachowuje się jak by nie dostawał paliwa i jak bym nie puścił manetki i jeszcze raz nie dodał gazu po prostu mógłby stanąc i zgasnąć i nie wiem o co chodzi co mógłbym wymienić lub wyczyścić co może być tego powodem.A jeszcze nie dawno po hamowaniu ostrym lub normalnym rożnie po prostu gasł sam od siebie teraz podkręciłem obroty na trochę większe i jest ok. A rozrusznik jak nie kręcił to nie kręci
    A drugi problem to jak wspominałem jest ten rozrusznik gdy chce zapalić to tak delikatnie stuknie puknie ale nie przekręci (ale tylko jak nacisnę 3 może 4 razy a później nic nawet nie drgnie) ani nic wtedy światła na wyświetlaczu elektrycznym trochę słabną i światło stop również ale akumulator wymieniałem sezon temu nowy na większy niż standardowy i było ok ale może być jakiś powód który tak szybko mógłby rozładować akumulator nie mam pojęcia a rozrusznik juz nawet nie przekręci jak dawniej po przejechaniu np 40 km wieczorem i zgaszeniu to odpalał czasami a teraz juz w ogóle nie wiem co jest mógłby mi ktoś powiedzieć co dolega mu ??