Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Traktorek Husqvarna lt130 regulacja gaźnika

06 Maj 2011 23:39 11445 13
  • Poziom 10  
    Podpinam sie do tematu z moim pytaniem - posiadam od wczoraj kosiarkę traktorek Husqvarna lt130, dziś wymieniony olej i filtry. Traktorek ładnie chodzi tylko ma na wolnych obrotach nierówne i czasem "cofnie" paliwo do filtra powietrza, jak przyśpieszę gwałtownie lekko zakopci na czarno. Dodam że aby zapalić muszę chełpnąć Go na ssaniu i w błyskawicznym tempie przestawić na szybkie obroty - to na ciepłym. Próbowałem już w nocy coś regulować w gaźniku ale może ktoś naprowadził by mnie jak dokładnie wyregulować gaźnik aby ładnie chodził. Poniżej wycinek z książki do tego modelu znalezionej w sieci. Jak domowym sposobem mam to ustawić bez "łapania" tej prędkości 1750obr/min
    Traktorek Husqvarna lt130 regulacja gaźnika
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Iglica sprawdzona wygląda ok, pływaczek również ładny. Piszesz że obiema śrubami a później od prędkości jałowej, a tu w gaźniku jest tylko do mieszanki i taka podpierająca przepustnicę. Niby wyregulowałem obroty, ale dalej aby zapalić muszę dawać na ssanie i w chwili kręcenia rozrusznikiem gdy już łapie silnik z powrotem brać na "zajączka" i odpala od strzała wtedy, lecz przy tylko zajączku nie odpali nawet jak dłużej kręci się. Jak się pojawi pogoda u mnie to wykoszę trawnik bo zarasta, i później planuje rozebrać i przeczyścić gaźnik. Czy ktoś ma pomysł czemu on tak dziwnie zapala? Dodam iź wczoraj wieczorem w jakiś dziwny sposób udawało się zapalać ładnie tylko z "zająca" ale to pod sam wieczór i dziś rano już się tak nie udawało :(
  • Poziom 10  
    Dziś po czyszczeniu gaźnika, wymianie przewodów doprowadzających napięcie do rozrusznika i przeglądzie rozrusznika traktorek ładnie zapala, nie dymi nie kopci ale jest jedno ale, właśnie. Jak się rozgrzeje to żeby od razu zapalił ładnie, muszę go gasić na wysokich obrotach czyli na "zajączku", i zapalać wtedy mogę czy na wolnych czy na wysokich obrotach nie ma problemu - pali od strzała. Jak zgaszę na wolnych obrotach to muszę trochę pokręcić aby zapalił, też niezależnie czy na wysokich czy niskich zapalam, co mam zrobić aby ładnie zapalał po zgaszeniu na wolnych obrotach?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Czyli ma już słabszą kompresję tak? Ładnie chodzi i ma siłę nie jąka się pod obciążeniem. Czyli aby to poprawić trzeba by było zmienić pierścionki tak? I polepszyło by się? Nie wiem ile ma przepracowane u nas jest dopiero od tygodnia, ale silnik z 94 roku.

    Jeszcze będę musiał zmienić świecę chyba, bo teraz założyłem taką jak oryginalna tylko z innej kosiarki z 3 letniej - innej nie miałem. Jaka przerwa powinna być na świecy dla tego silnika?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Rycho T napisał:
    Można spróbować minimalnie podnieć poziom paliwa w gaźniku

    W jaki sposób mam to uczynić? Domyślam się że podnieść poziom paliwa w komorze pływakowej?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    heh tyle ze tam jest pływak plastikowy i nie da rady tak :) tam żadnej blaszki nie ma :)
  • Poziom 15  
    Pływak cały jest plastikowy razem z mocowaniem? Mały kawałek blaszki stykający do iglicy musi być.
  • Poziom 10  
    Jedynym elementem metalowym w komorze pływakowej jest iglica i ośka trzymająca pływak - cały pływak wraz ze swoim mocowaniem co ośka przez niego przechodząca jest plastikowy, nawet iglica jest trzymana przez plastik.
  • Poziom 10  
    Dziś wymieniłem świecę - stara którą wcześniej założyłem z poprzedniej kosiarki była pierwotnie siwa - teraz po wykoszeniu mojego areału w tym silniku zrobiła się czarna i lekko wilgotna? Co to oznacza? Oleju nie ubywa i nie kopci...
  • Poziom 10  
    jakieś pomysły? Wiem że może być za bogata mieszanka niby, ale jak zmniejszę ją to mi zaczyna popierdywać w tłumik