Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Polo 1.9D, 96r. - zbyt duże spalanie

07 Maj 2011 12:51 6165 15
  • Poziom 15  
    witam. Zaobserwowałem że moja polówka zbyt dużo pali jak na diesla. Jeżdżę dużo po mieście i maksymalne wypady to do 15km. Przepuszczał mi termostat to go wymieniłem teraz ładnie trzyma temp. przy okazji wymieniłem filtr powietrza no ale pali i wydaje mi sie że teraz jakby jeszcze więcej. Instalacja wizualnie wygląda na szczelną nie widać wycieków koło pompy. Dziś okazało się, że mam tylko sprawne dwie świece żarowe ale to nie ma nic wspólnego z spalaniem. Przed wymiana termostatu spalanie oscylowało około 6.5 do 7 a teraz nawet i do 8 i 9 ON! Co jest grane przecież nie ma zimy. A dodam jeszcze że nie zaobserwowałem czarnej chmury dymy z tłumika więc wtryski chyba nie leją.
  • Poziom 42  
    Może gubisz paliwo i masz gdzieś przeciek: na powrocie lub przy baku?
  • Poziom 15  
    Przy baku jest sucho. Orientujecie się którędy idą przewody paliwowe w polo?
  • Poziom 1  
    To,że nie widzisz czarnej chmurki nie oznacza to,że wtrysk nie podlewa lub ma nie właściwe ciśnienie.Po wymianie świeczek żarowych samochód na zimno i ciepło zapala?
  • Poziom 15  
    Świecę dopiero godzinę temu zakończyłem wymieniać. Poczekam aż auto ostygnie i odpalę i zobaczę. Ale wcześniej i z tymi 2 świecami odpalał ale na zimnym już gorzej.
  • Poziom 15  
    Ale co może mieć wspólnego filtr paliwa z wysokim spalaniem?
  • Poziom 17  
    Co do zwiększonego spalania to mam pytanie : ssanie masz ręczne czy automatyczne ?
  • Poziom 15  
    ssanie mam automatyczne i jak sie nagrzeje do odpowiednie temp to sie wylacza i obroty sie znizaja. Powiedzcie czy jakby zasysał gdzieś lewe powietrze albo obecny nowy filtr powietrza miał wiekszą przepustowość czy mogło by to wpłynąć na spalanie?
  • Poziom 17  
    Ilość przepływającego powietrza nie jest mierzona w twoim silniku więc nie ma wpływu na spalanie.
  • Poziom 15  
    Za godzinę jadę na kanał do znajomego obejrzę cała instalacje dokładnie jak nie będzie wycieku to zostają wtryski...
  • Poziom 17  
    Zakładając że wtryski masz sprawne, instalacja paliwowa szczelna (dolot, powrót, wężyki przelewowe), zastanowiłbym się nad takim elementem - solenoid maksymalnej dawki paliwa.
  • Poziom 15  
    To mnie zagiołeś bo nie mam pojęcia co to jest i gdzie tego szukać...
  • Poziom 17  
    Sprawdź najpierw szczelność układu paliwowego i daj znać.
  • Poziom 15  
    Przewody paliwowe suche to co udało się obejrzeć obejrzałem i nigdzie nie było mokro.
  • Poziom 10  
    Więc w czym był problem ?
  • Poziom 24  
    Sprawdż opory toczenia auta..... bo to co piszesz to aż niemożliwe..... .