Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mitsubishi Colt - brak wolnych obrotów

14 Lut 2003 00:55 10002 17
  • Poziom 22  
    Problem jak w temacie, autko z 1991 roku silnik 1.5 po uruchomieniu zimnego silnika brak jest wolnych obrotów, trzeba ok 2 min. trzymać trochę "gazu". Jak się nagrzeje jest ok. Wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego i jest to samo. Czy ktoś spotkał się z takim uszkodzeniem? (dodam że kumpel ma takie samo auto i ten sam problem, czyli to coś "standardowego")
  • Poziom 22  
    Dzięki! właśnie skorzystałem.
    Pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 14  
    Dostałem od znajomego taki sterownik z takimi samymi objawami. rozlany był elektrolit C108 100uF/16V. Jest on w zasilaniu procesora MH6111 E211umieszczony blisko niego wyżar ścieszkę przy kondensatorze C27 powirzchniowym uniemożliwiając zasilanie na 43 pinie procesora. W twoim przypadku chodziło chyba o kondensatory C105 i C106 umieszczone bliżej TA8050P, wymienie je też profilaktycznie.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    Witam!! mam problem z silnikiem kiedy zastartuje silnik właściwie chodzi równo ale kiedy dodam gazu nie wchodzi na obroty i nim trzęsie czasami ma nie równa prace i kiedy próbuje jechać jest bardzo slaby wymieniłem przewody wysokiego napięcia przepływomierz świece i dalej to samo.
    mówiono mi ze to lewe powietrze albo coś z iskrą ale wydaje mi sie ze nie bo w aparacie zapłonowym nic nie widać zęby było coś nie tak.
    A i taki mały problemik to ze musiałem dać masę na przekaźnik bo o tak sobie przestał odpalać ze stacyjki zgubił masę na przekaźniku i jak dałem mu ta masę odpala ze stacyjki ??:/

    Proszę o pomoc ??!!
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    Działa w sumie ok.na zimnym ale kiedy dodaje gazu to dziwnie sie trzęsie i nie chce sie zebrać na obroty właśnie tez myślałem ze to moduł ale chyba najlepsze wyjście to elektryk :(
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    wydaje mi sie ze bedzie rozlany elektrolit C108 100uF/16V.sprawdz to.
  • Poziom 2  
    Jak sprawdzić rozlany elektrolit C108 100uF/16V to sie mieści w komputerze ale co dalej??:/ samochód na wolnych obrotach pracuje równo:/
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    pompy paliwa nie sprawdzałem a ale słychać ze sie załącza wiec nie sprawdzałem jak ja sprawdzić przecież nie kupie nowej :/

    Dodano po 2 [minuty]:

    a świece są nowe chyba ze coś z kondensatorkiem ale wątpie zresztą są jakieś 2 i nie wiem za bardzo co który jest od czego a przewody tez zmienione :/
  • Poziom 1  
    Ja mialem cos takiego. Moj Colt dziwnie pracowal na wolnych obrotach i niechetnie wkrecal sie na wyzsze nie mowiac juz o braku mocy. Okazalo sie, ze lekkie przestawienie zaplonu, czyli lekkie przekrecenie kopulki pomoglo. Smiga rewelacyjnie. Pozdrawiam wszystkich,
    /Damian
  • Poziom 2  
    ja mam problem jak nie ma jeszce pełnej temperatury to jak by sie dławił ale pali dobrze jezdzi dobrze jak juz sie nagrzej to lux tylko przez chwile jak nie ma pełne temperatury

    Dodano po 4 [minuty]:

    przewody kupiłem nowe swiece tez od 3 lat nic nie robiłem było wszystko luks czy to moze byc czyjnik temperatury czy moze wtryski leją to model colt 1.3 12v 1994 jak ktos cos wie prosze o pomoc bo niedługo lece nim do oslo i nie chciał bym niespodzianki

    Dodano po 30 [minuty]:

    ja mam problem jak nie ma jeszce pełnej temperatury to jak by sie dławił ale pali dobrze jezdzi dobrze jak juz sie nagrzej to lux tylko przez chwile jak nie ma pełne temperatury

    Dodano po 13 [sekundy]:

    ja mam problem jak nie ma jeszce pełnej temperatury to jak by sie dławił ale pali dobrze jezdzi dobrze jak juz sie nagrzej to lux tylko przez chwile jak nie ma pełne temperatury
  • Poziom 1  
    Witam. też miałem problem w colcie 98. 1.3 12v z wolnymi obrotami po zapaleniu na zimnym silniku,jedni pisali o silniczku krokowym sprawdziłem i to nie to więc szukałem dalej aż w końcu z niedowierzaniem postanowiłem ustawić zawory i okazało się to trafnym rozwiązaniem zawory wydechu były bez luzu więc ustawiłem i silnik teraz pracuje super na wolnych obrotach .Pozdrawiam i polecam spróbować.:D
  • Poziom 10  
    Temat przerabiałem.
    Stawiam na w kolejności:
    1. uszkodzony ECU-mam to rarytas
    2. uszkodzony EGR
    3. teoretycznie warto byłoby tez sprawdzić świece, kable, kopułkę
    4. uszkodzony aparat zapłonowy