Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Kupię]Inwerter SAMPO YPWBGL670IDG

siewior 08 May 2011 21:38 4049 7
    siewior
    Level 10  
    Witam,

potrzebuję nowy inwerter do monitora dotykowego ELO Touchsystems ET1747L o symbolu takim jak w temacie SAMPO YPWBGL670IDG. Rozsądne propozycje na maila

Pozdrawiam,
    Łukasz Siewior
    lisek
    Service technician RTV
    Jedyne co znalazłem to Chiny i cena 13$ (z vatem)
    Link_Original SAMPO YPWBGL670IDG

Preferują płatność Pay-Pal,ale nie wiem czy ślą do PL.
    W EU /i w UK nie bardzo popularny > cena na monitor jak za 17 wysoka chca 400Ł
    Jak patrzyłem cena w USA..ok.700$

Comasz za uszkodzenie i jakie tam elementy (scalak) .Sampo invertory swego czasu były popularne popularny w monitorach LCD

siewior
    Level 10  
    Dzięki za odpowiedź, niestety w takim razie nie opłaca mi się nic z tym robić. Nie znam się na tym aż tak, po prostu monitor włącza się na jakiś 2 sec i podświetlenie matrycy wyłącza się. Sam monitor działa, bo jak poświecę latarką pod kątem to widać wszystko. Próbowałem się dostać do świetlówek ale są tak zabudowane, że boję się to zbyt mocno rozgrzebać. Ale jeśli świetlówki zaskakują to wydaje mi się, że są OK, czyli wina leży po stronie inwertera.

Ale wątek w tym momencie odbiega od tematyki działu :-)

Dzięki za zainteresowanie i szczegółowe informacje.

PS. Zdjęcie które dałeś w swoim poście przedstawia dokładnie ten inwerter o którym mowa.

Siwy
    lisek
    Service technician RTV
    Czyzby w Gdańsku / Trójmieśćie nie było dobrego serwisu lcd Tv lub monitorów.
    Może być "zimny lut" skoro piszsz ,że zaskakuje (masz obraz jak podświetlisz) , może elki.

Szkoda go wyrzucać .

Mam prośbę .
    Scalak - ma po 7-nóżek z każdej strony -to ten pomiędzy dwoma trafkami (takie okrągłe). Opisałęm go jako 1
    Napisz co ma napisane na wierzchu obudowy .