Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
HelukabelHelukabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brak dźwięku. VW passat b6 mfd2

09 Maj 2011 20:54 10112 12
  • Poziom 9  
    Witam. Otwieram temat na nowo, gdyż przeszukałem chyba całe forum. Problem jest taki. W moim passacie b6 stracił się dźwięk. Po paru dniach pojawił się na nowo, jednak gdy robiłem głośniej to przerywał. Teraz zniknął bezpowrotnie. Kupiłem nowy wzmacniacz i dalej to samo. Mam nawigację mfd2 dvd. Czytałem, że ludzie mieli podobne problemy, ale żaden temat nie dał odpowiedzi co było przyczyną. Jeśli ktoś wie, to proszę o pomoc.
  • HelukabelHelukabel
  • Poziom 12  
    Nie wiem co to za radio. Ale zawsze w takiej sytuacji trzeba sprawdzić wszystkie połączenia począwszy od radia aż do głośników , następnie jeśli wszystko jest ok to sprawdzasz przewody czy nie ma przebicia , czy głośniki są sprawne i radio. Nie znam się na elektronice ale osobiście ją bym szukał usterki w ten sposób i tam gdzie łatwiej dojść to bym sprawdzał w pierwszej kolejności.
  • HelukabelHelukabel
  • Poziom 9  
    Ja to wszystko wiem. Sprawdzałem czy dochodzi napięcie do wzmacniacza, wymieniłem wzmacniacz i nadal głucha cisza. Może ktoś miał ten sam problem. Żebym chociaż wiedział gdzie szukać. Może ktos mi zawęzi ten krąg poszukiwań. Od paru dni siedzę wieczorem w samochodzie z miernikiem i sprawdzam co popadnie. Dzieki za dobre rady:)
  • Poziom 15  
    Może jednostka sterująca?
    Kasowałeś pamięć stacji? Tylko nie wiem czy to dość bezpieczne rozwiązanie dla wbudowanej navi, bo może ci się pamięć skasować, nigdy nie wiadomo jak zostało skonstruowane urządzenie.
    A bezpieczniki sprawdzałeś? Może to śmieszne pytanie, ale może to być błaha sprawa. Może zasilanie do wzmacniacza nie dochodzi?
  • Poziom 9