Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

piekarnik elektryczny amica typ 163.4TkYK DpHaOSr model EBP8652

09 Maj 2011 21:09 8845 11
  • Poziom 10  
    Piekarnik do zabudowy Amica , rocznik 2007 , rzadko używany rożen nie obraca się .( w przeszłości działał bez zarzutu ). Pomimo resetu - wyłączenie zasilania na 2 godz. - brak efektu. Godzina ustawiona , inne programy działają. Prośba o podpowiedź co jeszcze mogę sprawdzić ?
  • Poziom 10  
    Jak widać jestem początkujący , więc trudno mi to określić , po prostu się nie obraca. Co mógłbym jeszcze sprawdzić ?
  • Poziom 43  
    Uruchom program do obracania na rożnie i przyłóż ucho do obudowy. Powinieneś usłyszeć jego ,,buczenie" jeżeli jest zablokowany. Jeżeli nic nie usłyszysz, uskodzony (spalony)jest silnik lub triak(lub przekaźnik nim sterujacy).
  • Poziom 10  
    Widzę , że mam do czynienia z fachowcem. Dziękuję za podpowiedź , sprawdzę w dniu jutrzejszym na spokojnie.
  • Pomocny post
    Poziom 19  
    BZDURA !!!!!!!!!!!
    Nie ma tam żadnych triaków ani przekaźników .
    Włóż widelec do silnika, ustaw temperaturę na około 200 stopni C
    włącz silnik i spróbuj przekręcić widelec aby mu pomóc ruszyć, powtórz to 3-4 razy.
    Zdarza się że po kilku latach nie używania zapiecze się.
    Jeśli nie ruszy to napęd rożna jest do wymiany. Prosta wymiana od tyłu i mały koszt silnika około 45 zł
  • Poziom 43  
    telmut__,,...nie ma triaków lub przekaźników....." to wytłumacz mi łaskawie, czym ten silnik jest załączany? Wtyczką do gniazdka ?? Bo tak składa, że mój elektryczny grill w ogrodzie, sterowany sterownikiem na mikrokontrolerze, funkcję obracania rożna realizuje z programu za pomocą przekaźnika, a grzałki załączają triaki.
  • Poziom 19  
    Tak się składa że w Amica pracuję od ponad 20 lat i wiem doskonale w szczegółach jak są zbudowane nasze kuchenki.