Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Brak dostępu do instalatora w Risco Agility

LiveCam 10 May 2011 08:19 5071 11
Optex
  • #1
    LiveCam
    Level 16  
    Witam!
    Mam poważny problem z Centralką Agility model: RW132V862PLB. Otóż pomimo powrotu do ustawień fabrycznych nie wraca taki kod jak w instrukcji instalatora czyli 0132. Alarm był przeznaczony do podłączenia pod firmę ochroniarską Securitas. Te centrale podobno są robione w jakieś specjalnej konfiguracji dla nich. Ani Risco Polska, ani Securitas nie chcą mi w żaden sposób pomóc. Może ktoś z was montował dla securitasa lub miał styczność z tą centralką i wie coś na ten temat ... Chodzi po prostu o dostęp do poziomu instalatora, bo bez tego to nic się nie da zrobić.

    Bardzo proszę o pomoc.
    Dziękuję z Góry !

    Pozdrawiam Serdecznie!
  • Optex
  • #2
    eworks
    Level 19  
    Z tego co pamiętam, to w DSC jak był zatrzaśnięty kod inst. to po powrocie do defaultu zostawał kod inst. W Risco można zablokować nastawy fabryczne, ale wtedy nie powrócisz do ustawień defaultowych (tylko wysyłka do serwisu). Jesteś pewien, że centrala resetuje się do ustawień fabrycznych?

    Swoją drogą może securitas modyfikuje soft po swojemu. Wyślij zapytanie do Risco Group Israel.

    P.S: Podłącz centralę do komputera, może MSLock pozostał standardowy.
  • #3
    LiveCam
    Level 16  
    Witam!
    Niestety, żaden serwis Risco nie che mi pomóc. ;(
    Wysłałem do Głównego serwisu i oni nie raczyli mi odpisać nawet.

    Jak cos ktoś wymyśli to proszę o pomoc.

    Pozdrawiam Serdecznie!
  • #4
    treborsz
    Industrial cameras specialist
    Kędziora wrote:
    Niestety, żaden serwis Risco nie che mi pomóc.
    Niestety, centrala sprzedawana jako OEM przez Securitas ma inny soft niż oryginalna z Risco. Kosztuje "złotówkę", ale w pakiecie jest umowa na monitoring z Securitasem. Według mnie w grę wchodzi tylko bezpośredni kontakt z Securitasem...
  • Optex
  • #5
    LiveCam
    Level 16  
    Witam!
    Nie niestety w Securitasie jest jakiś niepoważny człowiek, który twierdzi, że nie ma absolutnie opcji żeby mi pomóc. Chcą mi wcisnąć za 80 zł miesięcznie abonament. Po prostu potrzebuję kogoś kto miał styczność z takim sprzętem lub zna kody. Jeszcze ewentualnie może ktoś z was zna numer do jakiegoś instalatora z Securitasa, który działa na terenie Poznania.

    Ja jestem w stanie nawet zapłacić za zrobienie takiego alarmu byle by mi ktoś pomógł.

    Pozdrawiam Serdecznie!
  • #6
    eworks
    Level 19  
    Wiesz istotą tego rozwiązania było to, aby wykluczyć instalatora, taka zagrywkę wykonał Securitas, a support miał być tylko on-line. Próbowałeś może kodu sub-instalatora?
  • #7
    LiveCam
    Level 16  
    No nie wiem nic.
  • #8
    Ison
    Level 12  
    To wyrzuć ją na śmietnik i wstaw sobie normalną centralkę zakupioną w sklepie a nie od firmy ochroniarskiej. Jeżeli centrala kosztowała złotówkę to wydaje się normalne że zapłacisz za nią abonamentem. Jaką kolwiek centralkę wybierzesz ze sklepu możesz podłączyć ją do dowolej firmy ochroniarskiej. Osobiście omijałbym szerokim łukiem firmę która kiedy masz problem olewa Cię.
  • #9
    LiveCam
    Level 16  
    Witam!
    Ale tu nie chodzi o to, że ja ją kupiłem za 1 zł od Securitasa tylko odkupiłem od kogoś ją za równie dobre pieniądze bez abonamentu, i po prostu chcę ją gdzieś zamontować. Securitas wsadza w sumie najbardziej zbajerowane podzespoły do centrali i dlatego to mnie tak bardzo interesuje.
    A co do central i podłączania ich do ochrony to wiem trochę na ten temat ponieważ zajmuję się Satelem. Ale niestety mam tylko w dwóch firmach ochroniarskich znajomych i nic poza tym.

    Pozdrawiam!
  • #10
    eworks
    Level 19  
    Na rokonetach soft siedzi w wymiennej kości, może w tym kierunku pokombinuj, zdobądź wsad, kość w programator i pojechał...

    P.
  • #11
    Kaz K
    Level 20  
    Osobiście omijam szeroko wszystkie centrale których nie można zresetować do ustawien fabrycznych , uważam że firmy produkujące takie centrale tylko naciągają klientów. Jak klient zgubi lub zapomni hasła to ponosi niepotrzebne koszty (wiem jak krzyknie niejeden instalator - to fajnie będzie robota i kasa)ale czy tylko o to chodzi? Czasem mniejszy zarobek rekompenuje zadowolenie klienta , a taki zadowolony gość poleci nas kilku natępnym i fajnie się interes kręci. Każdy z nas ciężko pracuje a wydawanie dodatkowych pieniążków i napychanie kieszeni producentów to malutka przesada.
  • #12
    LiveCam
    Level 16  
    Witam!
    Co do tego eeproma bo widzę kolega 2 posty wyżej nie odpisuje. Może ktoś z was wie gdzie mogę go nabyć? W Alpolu jeszcze myślą więc nie poganiam kolegów, a potrzebuję jak najszybciej. Lub może ktoś z was ma jakiegoś agility rozbitego ze sprawnym eepromem?

    A i właśnie czy ktoś z was się orientuje czy jeśli tego eeproma wymienie czy będzie mi działać klawiaturka ?
    Lub czy nie będzie sie pluł o sumy kontrolne ?

    Pozdrawiam!