Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Master 3,0 długo kręci żeby odpalić

12 Maj 2011 23:00 10354 27
  • Poziom 14  
    Witam, problem tego typu, że auto długo musi kręcić żeby odpalić, po prostu za niskie ciśnienie na szynie CR podczas kręcenia. Po wymianie regulatora ciśnienia paliwa, auto odpala bez problemu. pojeździ 200km i pojawia się ten sam problem. Wyciągne regulator ciśnienia paliwa przedmucham go, (tak dla pewności że nie ma jakiś mikro opiłków, gołym okiem nic nie widać żadnych zabrudzeń) zamontuje i problem znika, pojawia się znowu po przejechaniu około 200km. Ciekawostką jest to że klient mówił jak auto bierze na "zapych" odpala bez najmniejszego problemu. Auto normalnie jeździ ma moc. Prosze o porady
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Zanim wymienisz pół auta, zrób rozrusznik.
  • Poziom 14  
    Rozrusznik kręci bardzo ładnie bez najmniejszego zastanawienia się, wcześniej klient wymieniał wtryskiwacze i nie są one wkodowane, czy miało by to wpływ na w/w objaw?
  • Poziom 42  
    Jak na dygniecie / czterech pchnie - dygnie/ , zapala , a na rozruszniku nie , to czego się Kolego domyślasz - bo ja , niskiego ciśnienia paliwa na listwie /wolno kręci rozrusznik/ lub brak 15 na zaworze STOP. Bez odpowiedniego ciśnienia na listwie CR ,komputer nie steruje wtryskami , taki to uczony ten sterownik!
  • Poziom 14  
    emeryt2 napisał:
    Jak na dygniecie / czterech pchnie - dygnie/ , zapala , a na rozruszniku nie , to czego się Kolego domyślasz - bo ja , niskiego ciśnienia paliwa na listwie /wolno kręci rozrusznik/ lub brak 15 na zaworze STOP. Bez odpowiedniego ciśnienia na listwie CR ,komputer nie steruje wtryskami , taki to uczony ten sterownik!


    Możesz mi kolego wskazac który to zawór stop, gdzie się znajduje? Ok Jutro wyciągam rozrusznik i remont zrobie go na igłe. Zobaczymy czy to będzie przyczyną.
  • Poziom 39  
    W edc juz chyba 16.
  • Poziom 17  
    A poza wtryskami i regulatorem jest jescze zawor bezp.na szynie mysle ze trzeba tam wsadzic nosa.
  • Poziom 14  
    na szynie jest tylko czujnik ciśnienia paliwa, nic po za tym, rozrusznik zrobiony na igłe, wtryski sprawdzone ok, regulator ciśnienia wymieniony, podczas kręcenia nie ma ciśnienia na listwie CR, auto na plaka odpala bez problemu i póżniej silnik pracuje bez zastrzeżeń, dziś wyciągłem tłoczek startowy, nie znam dokładnej nazwy, znajduje się on na pompie, wymieniony, nic nie pomogło, ręce mi opadają na to auto. Prosze o podpowiedzi jakieś
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Obroty podczas kręcenia jakie widzi?
  • Poziom 14  
    250-300 obroty widzi ok
  • Poziom 39  
    Obroty OK, lec po kolei wtyski,pompa CP, regulator.
  • Poziom 29  
    Wymień filtr paliwa, jak nie pomoże pompa paliwa do wymiany, przypuszczam że pompa wstępnego ciśnienia nie dziala poprawnie a ona jest częścią calej pompy
  • Poziom 17  
    Masz zawor na listwie jest od strony paskow koniec listwy klucz 17 to jest wlasnie ten zawor i masz go walnietego. kiepski dostep silnik opuszczas z poduchy w dol i obcieta 17 gieto-oczkowa i powinno sie odkrecic.Dalej nie wiem ja Ci pomoc.
  • Poziom 14  
    Na listwie CR mam tylko czujnik ciśnienia paliwa i nic więcej, A ten zawór o którym wspominasz jest przy pompie CR. Był on wymieniony na nowy jak wyżej pisałem. Tj Renault Master 3L HDI na CR
  • Poziom 20  
    Zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
    Ciśnienia nie ma bo leci powrotem uszkodzonego wtryskiwacza.
  • Poziom 11  
    Kolega Powidz ma dużą słuszność- Przelewy wtryskiwaczy paliwa 99%. Sam to przerabiałem w serwisie.!!!!!!::D
  • Poziom 18  
    Kolego Norrbi na rację w twoim autku uwalony jest zaworek bezpieczeństwa w szynie . Znajdziesz go po stronie przelewów wychodzących z szyny

    Dodano po 44 [sekundy]:

    Kolego Norrbi na rację w twoim autku uwalony jest zaworek bezpieczeństwa w szynie . Znajdziesz go po stronie przelewów wychodzących z szyny . Wyciągnij go i sprawdzi .
  • Poziom 2  
    Identyczne objawy jak twoje, identyczny silnik. Tez grzebałem przy pompie, zawor cisnienia na poczatku wymiana oringow(nie pomoglo) potem podmiana na nowy, i tak jak u Ciebie jazda pol dnia i znowu problem z odpaleniem. U mnie doszlo jeszcze gasniecie podczas jazdy( tu wina padniety wtrysk, wymieniony i nie gasnie, ma moc etc.) regulator cisnienia na listwie ok, przewody paliwowe ok. I na sam koniec zostal mi do sprawdzenia tez zawor bezpieczenstwa na listwie. Jak kolega wyzej pisal silnik lekko w dol 17-tka i wykrecony zawor Link (tak wyglada) Nie wiedzialem dokladnie jak go sprawdzic ale po wyciagnieciu i przemyciu i zamontowaniu go spowrotem problem odpalania znikl na 3 dni (ok 1000km i czestym odpalaniu i gaszeniu) Wiec ten zawor do wymiany wedlug mnie
  • Poziom 18  
    Zawór można sprawdzić po przez sprężone powietrze . W zaworku są dwie dziurki w jedna to u podstawy zaworka musisz puścić powietrze jeśli będzie uciekać tą dziurką z boku zaworek do wymiany
  • Poziom 17  
    Jaki rok mastera? albo podaj nadwozie.

    Dodano po 32 [sekundy]:

    Bo juz nic z tego nie rozumie.
  • Poziom 17  
    Czyli tak jak ci napisalem , wiecej ci nie pomoge bo nie ma jak i,chyba ze przyjedz do mnie to usune usterke.
  • Poziom 14  
    Przed chwilą wróciłem z warsztatu bo byłem po NOWY regulator ciśnienia BOSHA ale nie BOSH NOWY za 273zł Made in czeska podróba co opanowała PL, tylko specjalnie zamawiany z niemiec za 768zł, kompletnie niczym się nie różni, ale daje dużo do myślenia gdyz po zamontowaniu go dosłownie godzine temu auto pali jak nowe.

    P.S. Jeśli się wyraziłem nie jaśnie to powiem krótko. Nowy regulator ciśnienia Bosha za 273zł, nie działał 2 takie same podkładane nowe i nic dopiero, nowy regulator BOSH Made in Germany za 768zł :cry: sprawił że usterka znikła :D
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    oby tak bylo ale przeszedlem bardzo duzo takich maskotek jak twoja czyli zd3 z takim problemem co u Ciebie i jescze takiego czegos nie mialem .

    Dodano po 3 [minuty]:

    a tak z ciekawosci to znalazles juz ten zawor bezpieczenstwa na szynie cr ktory jest z boku.
  • Poziom 39  
    norrbi nie szanujesz się wcale. Co z tego będziesz miał, że mu się tak narzucasz z tym zaworem bezpieczeństwa.
  • Poziom 14  
    norrbi napisał:
    oby tak bylo ale przeszedlem bardzo duzo takich maskotek jak twoja czyli zd3 z takim problemem co u Ciebie i jescze takiego czegos nie mialem .

    Dodano po 3 [minuty]:

    a tak z ciekawosci to znalazles juz ten zawor bezpieczenstwa na szynie cr ktory jest z boku.


    Tak znalazłem ten zawór. Wiem jużo który ci chodziło. Wielkie Dzięki za podpowiedzi.
  • Poziom 2  
    Ten zawor na listwe to tylko oryginal bosha czy sa jakies tansze zamienniki?
  • Poziom 14  
    bierz tylko oryginalne bo te zamieniki to shit i klienta można szybko stracic przez te podróby