Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Konfiguracja VOIP w routerze Speedport W 500V

13 Maj 2011 21:01 2149 2
  • Poziom 18  
    Witam Serdecznie

    Mam Router Speedport W 500V internet z nim pracuje poprawnie bez zadnych problemów dostawcą internetu jest neostrada.moj problem to bramka Voip którą jak sadziłem skonfigurowałem poprawnie bo telefon działał prawidłowo ale tylko przez 2 dni bo potem sygnał w telefonie był caly czas zajęty i niemozna było nigdzie zadzwonić z , ani nikt do, a wystarczyło router wyłączyć z sieci i po chwili włączyć zeby wszystko działało nadal poprawnie ale znowu przez jeden lub czasem dwa dni . Dostawcą tel jest Happycall. Prosze o pomoc gdzie szukać przyczyny tego problemu

    Pozdrawiam
  • Poziom 18  
    Witam Ponownie!!

    Czy nie ma nikogo na tym forum kto mogłby mi udzielić pomocy gdzie leży problem z tym routerem?. Happycall udzielał mi rad z knfiguracją ale bez rezultatu, telefon nadal po 24godz od momentu resetu routera przechodzi w stan sygnału "zajęty" i pomaga tylko wyłączenie routera, bo po ponownym właczeniu wszystko wraca do poprawnego działania, ale tel działa znowu tylko 24godz.

    Pozdrawiam i mam nadzieje że znajdzie się ktoś kto rozwiąze moj problem.
  • Poziom 18  
    Niestety nie doczekawszy się pomocy poradzilem sobie sam, w ten sposob że ustawilem resetowanie routera automatyczne na wczesne godz poranne, aby nikt z domownikow nie miał problemow z zozłączonym połączeniem internetowym na czas resetu i od tej pory tel Voip działa poprawnie a i z internetem nie ma problemu zamykam temat.