Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

OPEL Astra F 1.4 8V lpg wolne wkrecanie sie na obroty na cieplym silniku !!

15 Maj 2011 11:02 4195 4
  • Poziom 2  
    Witam mam otoz taki problem !!! Pare dni temu w mojej asterce byla wymieniana uszczelka pod glowica wszstko pieknie zostaly wymienione czujniki temperatury i inne rzeczy teraz po przejechaniu 2-4 km silnik ma temperature 95-98 stopni gdy temperatura dojedzie do 100+ wlaczy sie wiatrak i odczuwam brak mocy tzn wolniej wkreca sie na obroty co moze byc tego powodem moze podkrecic troszke lpg na parowniku czy cos ???? Czekam na odp !
  • Poziom 2  
    Witam, mam Opla Astre kombi 1,7 DTI z 2000r. jeżdżę nią już rok i nie było z nią większych problemów, poza wymianą przekładni od wspomagania, ale to zwykłe sprawy użytkowania auta bo przetarł się mieszek i piasek przeciął uszczelkę i puściła płyn. Ale teraz mam problem. Nagrzewa mi się płyn w zbiorniczku od płynu chłodniczego, wąż od silnika do zbiorniczka tez jest ciepły ale od zbiorniczka do chłodnicy jest już zimny. Silnik robi się ciepły, nie działa przy tym wspomaganie kierownicy, a na desce świeci się kontrolka od akumulatora. Sprawdzałem bezpieczniki czy któryś nie nawalił lub coś podobnego. Jestem laikiem w sprawach mechaniki pojazdów.

    P.S. miałem niedawno wymienić rozrząd i olej, ale żadnych płynów nie brakuje.
  • Poziom 9  
    Sprawdź w takim razie skoro nie masz wspomagania i ładowania czy nie pękł ci pasek alternatora, jeśli chodzi o temperaturę to sprawdź termostrat, pompę wody jeśli po nagrzaniu będziesz miał zimna chłodnicę na dole bądz zimny wąż chłodnicy, wszystkie muszą być ciepłe po nagrzaniu silnika. Jeśli chodzi o spadek mocy przy nagrzanym silniku i jest to silnik na jednopunktowym wtrysku to problem może być w czujniku na kolektorze ssącym (mocowanie od spodu kolektora pod wtryskiem) lub może się grzać cewka zaplonowa bądź układ elektryczny mocowany pod cewka zapłonową może byc uszkodzony-podlącz się pod komputer i zrob odczyt całkowity.
  • Poziom 2  
    dzieki za podpowiedz sproboje to sprawdzic a czy moze to byc tez wina zaplonu moze przy sciagniu glowicy przestawil sie czy cos??
  • Poziom 9  
    Jeśli chodzi ci o zapłon to jeśli jest źle ustawiony kąt wyprzedzenia zapłonu to zaznacz sobie tak jak masz ustawione i przekręć aparatem zapłonowym lekko w lewo2-3 mm odwrotnie do ruchów wskazówek zegara i wtedy zobacz czy będzie lepiej-wtedy zapłon lekko opóźnisz i co za tym idzie będzie się wolniej nagrzewał i na mocno nagrzanym silniku nie powinien tracić mocy. Próbuj metodą prób i błędów i najlepiej sprawdzaj na rozgrzanym silniku ok 80-95°C. Pomogłem?