Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

LCD, Grundig, Vision 6 32-6951 T, Chciałbym z tego zrobić panel świetlny.

niumann 15 May 2011 18:12 3351 11
    niumann
    Level 10  
    Witam,
    niedawno otrzymałem popsuty telewizor Grundig Vision 6 32-6951 T, matryca popękana. Chciałbym z podświetlenia matrycy tego telewizora zrobić oświetlanie do mojego studia fotograficznego.

Najlepiej by było gdybym mógł podłączyć 24 V zasilacz do elementu 2 (patrz zdjęcie) pomijając całkowicie element 1. A gdybym mógł do tego jeszcze ustawiać jasność świecenia to było by super. Ale samo świecenie też by by wystarczyło.

Podkreślam że jestem laikiem. Jak myślicie da się to zrobić? Proszę o pomoc i z góry dziękuję.

LCD, Grundig, Vision 6 32-6951 T, Chciałbym z tego zrobić panel świetlny. LCD, Grundig, Vision 6 32-6951 T, Chciałbym z tego zrobić panel świetlny. LCD, Grundig, Vision 6 32-6951 T, Chciałbym z tego zrobić panel świetlny. LCD, Grundig, Vision 6 32-6951 T, Chciałbym z tego zrobić panel świetlny.
  • Helpful post
    damiano713
    Level 15  
    Oczywiście, że się da. Zrób proszę zdjęcie makro tabelki z płytki 2.
    Chodzi o rozpiskę kabli w złączu, pod trójkątem z napisem "FUSE MARKED AS RISK OF FIRE".

EDIT:
    Zielone kable to +24V.
    Szare to Masa.
    Czerwony kabel należy dołączyć do masy (jest to włącz/wyłącz).
    Reszta jest nieczytelna w tej tabelce ze zdjęcia. Uważam, że to sterowanie jasnością podświetlania.
    niumann
    Level 10  
    Dzięki za pomaganie :P

Poniżej umieszczam tabelkę.

• Helpful post
    damiano713
    Level 15