Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

OPEL Astra G błąd klimatyzacji p1540 (po chwili działania)

zajac109 16 Maj 2011 23:48 8343 6
  • #1 16 Maj 2011 23:48
    zajac109
    Poziom 2  

    Witam

    Mam problem z astrą g 2.0 dti. dokładniej rzecz biorąc przestała działać klima i okazało się, że chłodnica ma dziurę.
    Po wymianie chłodnicy(nie wymieniono osuszacza) i napełnieniu układu klimatyzacja zaczęła działać ale po ok 3 minutach wybiło błąd na desce i przestało chłodzić. W diagnostyce wyszedł błąd p1540. Błąd został skasowany klima znowu wystartowała i po kolejnych 3 minutach znów wybiło błąd. Ciśnienie w klimatyzacji jest prawidłowe , czujnik ciśnienia jest nowy wtyczka została dokładnie wyczyszczona i poprawione zostały bolce we wtyczce. Jak klima się wyłączy to wentylator cały czas chodzi mimo, że nie leci zimne powietrze. Wtyczki do modułu zostały wyczyszczone i potraktowane contact sprayem i ciągle w kółko dzieje się to samo.
    W diagnostyce elementów pozycja A/C Relay jak klima przestaje działać to wyświetla się Inactiv
    Nie wiem czy może mieć na to jakiś wpływ fakt , że alternator jest lipny i podaje 12,3 V i to ,że jedna z rurek niskiego ciśnienia jest lekko zgnieciona.


    Może ktoś coś pomóc?
    wiem, że podobne tematy są na forum, ale są stare i nie ma w nich rozwiązań.

    -1 6
  • #2 17 Maj 2011 16:14
    decybel91
    Poziom 39  

    Za niskie ladowanie i moze nie odpalic klimy, choc szybciej padlby modul.
    Jak klima zalacza to podnosi obroty?

    0
  • #3 17 Maj 2011 20:35
    zajac109
    Poziom 2  

    jak się załączy to czuć i słychać , że kompresor wstaje ale ładowanie wtedy spada do 11,8 V i po chwili klima odmawia dalszej współpracy

    0
  • #4 17 Maj 2011 21:26
    wojtekryba
    Poziom 32  

    Zapytam jaki błąd wybiło na desce ?
    I jakie jest to niby prawidłowe ciśnienie w klimatyzacji ?

    1
  • #6 17 Maj 2011 23:23
    zajac109
    Poziom 2  

    wojtekryba napisał:
    Zapytam jaki błąd wybiło na desce ?
    I jakie jest to niby prawidłowe ciśnienie w klimatyzacji ?



    wyświetlił się znaczek chłodnicy po lewej stronie , a ciśnienie na wysokim skacze jak jest załączona klima od 8 do 13 bar, niskie coś między 1,5 a 2 bary

    0
  • #7 18 Maj 2011 19:14
    decybel91
    Poziom 39  

    Trzeba sie wziasc za to ladowanie, to jest alternator do kontroli, KOLO PASOWE, aku do ladowania i naciag paska klinowego.
    Po odpaleniu klimy spada napiecie i zapala kontrolke.

    1