Witam
Planuje przy okazji remontu wymienić łożyska wału oraz uszczelniacze w pilarce.
Znalazłem nr. kat. 9503 003 0311 Łożysko toczne 6002.
Na allegroszu są dwa rodzaje łożysk o tym nr. otwarte (takie jak oryginalne) oraz zamknięte gumą po obu stronach.
Zamkniecie było by dodatkowym uszczelnieniem poza simeringiem, to chyba dobrze.
Ale co ze smarowaniem tego łożyska?
Czy w ogóle wymaga ono smarowania?
Czy pozostałe łożyska w pile wymagają smarowani? Nic np. nie słyszałem o smarowaniu łożysk igiełkowych w sprzęgle, czy na korbowodzie.
pzdr marcin
Planuje przy okazji remontu wymienić łożyska wału oraz uszczelniacze w pilarce.
Znalazłem nr. kat. 9503 003 0311 Łożysko toczne 6002.
Na allegroszu są dwa rodzaje łożysk o tym nr. otwarte (takie jak oryginalne) oraz zamknięte gumą po obu stronach.
Zamkniecie było by dodatkowym uszczelnieniem poza simeringiem, to chyba dobrze.
Ale co ze smarowaniem tego łożyska?
Czy w ogóle wymaga ono smarowania?
Czy pozostałe łożyska w pile wymagają smarowani? Nic np. nie słyszałem o smarowaniu łożysk igiełkowych w sprzęgle, czy na korbowodzie.
pzdr marcin