Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Netia niby do 20 mb/s a mam lipę

Damian19860420 17 Maj 2011 20:29 3597 26
  • #1 17 Maj 2011 20:29
    Damian19860420
    Poziom 2  

Na początek powiem, że jedyny plus mojego problemu to trafienie na to forum- naprawdę kawał dobrej roboty chłopaki (a może i dziewczyny)... Dziaj podłączyłe modem netii (asmax ar 901) w tej promocji jaki kabel taki limit. Niestety na razie mój "limit" to 0,5 mb/s :-/ nie wiem z czego to może wynikać, mam nadzieje ze macie jakieś rady, bo ja jestem zielony i w ogóle nie znam się na szumach, synchronizacjach i wszystkich tych cudach o których tu czytałem;-) Wklejam screena z DSL

0 26
  • #2 17 Maj 2011 23:20
    bmserwis
    Poziom 36  

Tragiczne parametry łącza, zwłaszcza SNR dodatkowo ponad 1300 metrów do centrali.

0
  • #3 18 Maj 2011 13:10
    Damian19860420
    Poziom 2  

To nic dobrego z tego internetu nie będzie, tak? Głównie ze względu na tą odległość, jak rozumiem.

0
  • Pomocny post
    #4 18 Maj 2011 13:24
    bmserwis
    Poziom 36  

Odległość na 20Mbps może być przeszkodą, jednakże prędkość i tak jest stanowczo za niska, radzę zadzwonić do nich z reklamacją powołując się przede wszystkim na tragicznie niski margines SNR.

0
  • #5 18 Maj 2011 14:22
    Damian19860420
    Poziom 2  

i o taką odpowiedź mi chodziło;-) szczerze mówiąc to nawet nie liczyłem na 20mb/s ale chociaż te 6-10 chciałbym mieć, jak na moje potrzeby byłaby to wystarczająca prędkość. Dzięki za radę, dzisiaj dzwonię i zobaczymy co i jak z tym będzie.

ps. a nie orientujecie się może, bo w tej umowie jest napisane że maksymalna prędkość łącza dla technologii BSA (cokolwiek oznacza ten skrót) zostanie osiągnięta do 30 dni od aktywacji (ja aktywowałem wczoraj). Czy ten niski parametr o którym pisałeś może być spowodowany tym zapisem regulaminu?

0
  • #6 18 Maj 2011 14:29
    bmserwis
    Poziom 36