Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

HP compaq nx 7400 gniazdo zasilania

worms99 17 Maj 2011 22:16 3649 10
  • #1 17 Maj 2011 22:16
    worms99
    Poziom 8  

Witam dostałem do naprawy laptopa który po podłączeniu do zasilacza w ogóle nie reaguje bateria rozładowana maksymalnie. Zero jakiej kolwiek reakcji rozkręciłem i na gnieździe zasilającym gdy zewrze środkowy bolec z prawym lub lewym laptop normalnie się uruchamia mogę zrobić zdjęcie czy coś o które bolce mi chodzi na płycie głównej nie widzę żeby coś było spalone zasilacz tez jest ok. wiec moje pytanie brzmi co wy o tym sądzicie czy jeżeli przelutuje gniazdo to będzie ok? W tych sprawach jestem początkujący Pozdrawiam

0 10
  • #2 17 Maj 2011 22:20
    tronic1
    Spec od komputerów

Wklej wyraźne zdjęcie. Nie ma tam bezpiecznika SMD ? Może wyparował ?

1
  • #3 17 Maj 2011 22:21
    marasasek
    Poziom 11  

Moja dziewczyna też ma podobny problem kupiła sobie nowy zasilacz, podłączyła i w ogóle nie chce ładować. Też myślę, że to może gniazdo, ale nie mam pojęcia o takich naprawach więc się nie biorę

0
  • Pomocny post
    #5 17 Maj 2011 23:40
    misiupan
    Poziom 35  

Uszkodzony masz zasilacz. Dodam ze jak będziesz tak zwierał to uszkodzoną będziesz miał jeszcze płytę. Na tym bolcu jest około 8v jak wszystko jest sprawne.

Na 100% masz uszkodzony przewód zasilacza.

0
  • #6 18 Maj 2011 14:51
    worms99
    Poziom 8  

Zmierzyłem napiecie na zasilaczu wskazuje 0,7V na bolcu a na sciance 18V wiec zasilacz chyba ok nie mam innego zasilacza wiec nie mam jak sprawdzić ...

0
  • #8 18 Maj 2011 16:14
    worms99
    Poziom 8  

jeszcze jak bym mogł prosić cię o jedna rzecz czy mógł byś mi wyjaśnić dlaczego tak się dzieje ze gdy to połacze te bolce to laptop normalnie ładuje i się odpala?? Ja rozumiem ze to wina zasilacza ale to też chciał bym wiedzieć

0
  • #10 19 Maj 2011 00:18
    zatronik1