Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Clio II wymiana uszczelniaczy zaworów

20 May 2011 13:33 7487 10
  • Level 19  
    Witam mam pytanie co do wymiany uszczelniaczy zaworów jak i czy to trudne :).Clio II 1.5 dci silnik
    [Szkolenie 22.06.2021, g.9.00] Zabezpieczenia Internetu Rzeczy (IoT) programowe i sprzętowe. Zarejestruj się za darmo
  • Level 29  
    Ciężko ocenić czyjeś umiejętności! Dla jednego nic trudnego, dla drugiego coś okropnego! :)
  • Level 19  
    Powiedzmy że mam rozebrana głowicę no bo trzeba ją zdjąć. I tu pytanie co dalej?... No i oczywiście muszę pierścienie wymienić ale tu nie problem.
  • Level 31  
    do uszczelniaczy nie ma konieczności zdejmowania głowicy no chyba , że przy okazji pierścienie. ale jak masz zdjętą, to demontujesz zawory i widać uszczelniacze. wyciągasz stare, wciskasz nowe, uzbrajasz głowicę i gotowe.
  • Level 29  
    No tak, ale musi mieć adapter do podtrzymania zaworów ciśnieniem!
  • Level 17  
    A po co ? Tłok w GMP i po kłopocie.
  • Moderator on vacation ...
    Tommi029 wrote:
    A po co ? Tłok w GMP i po kłopocie.


    No to opisz mi, jak założysz zabezpieczenie. kiedy zawór jest podparty tylko tłokiem w tym silniku?
    kajaba autoserwis wrote:
    musi mieć adapter do podtrzymania zaworów ciśnieniem!

    I to potwierdzam. ;)
  • User removed account  
  • Level 29  
    3mm to bardzo dużo w szczególności jeszcze jeśli nie posiada się ściągacza, podejrzewam że pytający takowego nie posiada!
  • Level 19  
    kajaba no nie posiadam ściągacza.
  • Moderator of Cars
    boozyt wrote:
    No i oczywiście muszę pierścienie wymienić ale tu nie problem.

    A w jakim celu?
    zeimp wrote:
    Tommi029 wrote:
    A po co ? Tłok w GMP i po kłopocie.


    No to opisz mi, jak założysz zabezpieczenie. kiedy zawór jest podparty tylko tłokiem w tym silniku?
    kajaba autoserwis wrote:
    musi mieć adapter do podtrzymania zaworów ciśnieniem!

    I to potwierdzam. ;)

    Piszecie dla samego pisania, czy zapomnieliście obydwaj jak komora spalania w dieslu wygląda?
    kajaba autoserwis wrote:
    3mm to bardzo dużo w szczególności jeszcze jeśli nie posiada się ściągacza, podejrzewam że pytający takowego nie posiada!

    Więc całe wasze "doradzanie" możecie sobie darować. Zniszczyć głowicę młotkiem i kawałkiem rurki to nie problem.
    boozyt wrote:
    kajaba no nie posiadam ściągacza.

    Czyli dalsze Twoje dywagacje są zbędne, bo i nie kupisz specjalnego sprzętu za kilkaset złotych do jednorazowego użycia. Zamykam.