Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

polonez rower 1,4 zalewa sie

Marcin1980 10 Lis 2004 19:57 1785 10
  • #1 10 Lis 2004 19:57
    Marcin1980
    Poziom 23  

    silnik nie daje sie uruhomic z powodu nadmiernei dawki paliwa po wykreceniu swiec zaplonowyh i pokreceniem rozrusznikiem az pluie paliwem nawet jak postoij przez dzien caly co moze byc tego przyczyna

    0 10
  • #2 10 Lis 2004 20:09
    blackpower
    Poziom 17  

    Tak na chlopski rozum to pierwsze co przychodzi do glowy to wtryskiwacz/wtryskiwacze.
    Hmm?

    0
  • #3 10 Lis 2004 20:14
    Marcin1980
    Poziom 23  

    na wszystkih cylindrah tak nagle na hlopski rozum

    0
  • #4 10 Lis 2004 20:30
    blackpower
    Poziom 17  

    to faktycznie dziwne

    0
  • #5 10 Lis 2004 20:46
    sigi
    Spec od samochodów

    Paliwem pluje, a czy jest iskra - sprawdzałeś iskrę i poziom oleju w silniku.

    Pozdrawiam.

    0
  • #6 10 Lis 2004 21:26
    Marcin1980
    Poziom 23  

    iskra jest a poziom oleiu co to ma do rzeczy

    0
  • #7 10 Lis 2004 22:18
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #8 10 Lis 2004 22:33
    Stanisław Chwalisz
    Spec od samochodów

    Z kolektora ssącego do komputera idzie przewód gumowy może gdzieś jest
    pęknięty ,sprawdż. Wewnątrz komputera jest MAP-sensor,jeżeli rurka gumowa jest cała dochodząca do komputera to uszkodzony jest MAP.
    Wersja czarna,wariant optymistyczny to uszkodzony czujnik temperatury
    cieczy,przerwany przewód.

    0
  • #9 12 Lis 2004 22:07
    Marcin1980
    Poziom 23  

    Udało sie uruchomić ten silnik nie zalewa się nawet jechałem nim, no ale dlaczego się zalał? membramki na magistrali paliwowe nie sprawdzałem ale wydaje się być dobra skoro sytuacja nie powraca, zastanawiam się nad silnikem krokowym który jest zamontowany na przepustnicy.
    Moe podejrzenie wygloda nastepujaco:

    przpustanica zamyka sie na maksa i przez co nie ma dostepu powietrza i zacioga wiekszą ilość paliwa przez co się zalewa, druga sprawa to potęcjometr przepustnicy? po delikatnym, ruszeniu potecjometrem słychac wtryski tak jak by przyśpieszaly częstotliwość wtyskiwania paliwa, przez co dostaje sie wiekasz dawka paliwa i zalewa się, co o tym sądzicie?

    0
  • #10 12 Lis 2004 22:57
    sigi
    Spec od samochodów

    Najczęściej jest to wina świec i usterki na wysokim napięciu.


    Pozdrawiam.

    0
  • #11 13 Lis 2004 23:44
    kenny2k
    Poziom 11  

    Witam, ale skad ta pewnosc ze przepustnica w zamknietym polozeniu powoduje zaciaganie wiekszej ilosci mieszaniki, przeciez to komputer decyduje o ilosci wtryskiwanego paliwa na podstawie sygnalow z roznych czujnikow, ale tam chyba nie ma czujnika polozenia przepustnicy silnika krokowego (przepustnica wolnych obrotow).

    0