Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot 206 1.4 klima03.2003r - wiatrak chłdnicy, klima i airbag

Rexcorrus 22 May 2011 00:49 8859 11
    Rexcorrus
    Level 9  
    Witam, niedawno nabyłem żonie peugeota 206 1.4 z klima z 2003 r. po małej stłuczce. W wyniku stłuczki poszła lampa i atrapa, atrapa zablokowała wiatrak który uległ spaleniu. Ale nie jest to problem ponieważ wiatrak jest najmniejsza z zagadek w tym samochodzie. Oprócz tego nie działa klima (cewka kompresora jest sprawna i działa - sprawdziłem, gaz w klimie też jest) , wciśnięcie przycisku na desce załącza kontrolkę A/C i to na tyle. Nie sprawdzałem innych czujników bo nie znam się na klimach więc nie za bardzo wiem nawet jak sprawdzić. Wypatrzyłem czujnik przy skraplaczu i zastanawiam sie czy np zamknięci obwodu coś da. Do tego świeci się kontrolka poduszek mimo że nie wystrzeliły bo nie miały od czego.
    Kolejnym objawem jest brak pracy wentylatora chłodnicy (wentylator naprawiony i sprawny)
    Sprawdziłem bezpieczniki, sprawdziłem przekaźniki, sprawdziłem kable i złączki w okolicy wentylatora. Podając na krótko prąd na przekaźniki wiatrak działa na 2 prędkościach czyli zakładam że rezystor na dole w obudowie chłodnicy jest sprawny.
    Objaw jest klasyczny - temperatura wzrasta do około 95 stopni w normalny sposób potem nagle rośnie bardzo szybko osiągając czerwone pole, świeci się kontrolka stop itp. Objaw podobny do tych które wcześniej opisywano na forum. Masa jest nie ma zasilania na grubych przewodach (przekaźnik ? Bezpiecznik ? - to co w zasięgu wzroku sprawdził)