Witam, niedawno nabyłem żonie peugeota 206 1.4 z klima z 2003 r. po małej stłuczce. W wyniku stłuczki poszła lampa i atrapa, atrapa zablokowała wiatrak który uległ spaleniu. Ale nie jest to problem ponieważ wiatrak jest najmniejsza z zagadek w tym samochodzie. Oprócz tego nie działa klima (cewka kompresora jest sprawna i działa - sprawdziłem, gaz w klimie też jest) , wciśnięcie przycisku na desce załącza kontrolkę A/C i to na tyle. Nie sprawdzałem innych czujników bo nie znam się na klimach więc nie za bardzo wiem nawet jak sprawdzić. Wypatrzyłem czujnik przy skraplaczu i zastanawiam sie czy np zamknięci obwodu coś da. Do tego świeci się kontrolka poduszek mimo że nie wystrzeliły bo nie miały od czego.
Kolejnym objawem jest brak pracy wentylatora chłodnicy (wentylator naprawiony i sprawny)
Sprawdziłem bezpieczniki, sprawdziłem przekaźniki, sprawdziłem kable i złączki w okolicy wentylatora. Podając na krótko prąd na przekaźniki wiatrak działa na 2 prędkościach czyli zakładam że rezystor na dole w obudowie chłodnicy jest sprawny.
Objaw jest klasyczny - temperatura wzrasta do około 95 stopni w normalny sposób potem nagle rośnie bardzo szybko osiągając czerwone pole, świeci się kontrolka stop itp. Objaw podobny do tych które wcześniej opisywano na forum. Masa jest nie ma zasilania na grubych przewodach (przekaźnik ? Bezpiecznik ? - to co w zasięgu wzroku sprawdził)
Może ktoś z Was miał podobną zagadkę ? Trochę zgłupiałem bo nie wiem czy to jedna usterka czy trzy osobne, może jest jeszcze jakieś miejsce gdzie producent wetkną kolejny przekaźnik lub bezpieczniki. (W moim egzemplarzu w skrzynce pod maską są wtyczki wpinane od góry a w kabinie jest skrzynka siemensa) Pomijam fakt że nie mam kompletnie żadnej rozpiski tych bezpieczników i brak schematów - mam starszą wersję Auto Daty i niestety za mało informacji.
Jeśli macie jakiś sensowny pomysł czego i gdzie szukać proszę o pomoc
Kolejnym objawem jest brak pracy wentylatora chłodnicy (wentylator naprawiony i sprawny)
Sprawdziłem bezpieczniki, sprawdziłem przekaźniki, sprawdziłem kable i złączki w okolicy wentylatora. Podając na krótko prąd na przekaźniki wiatrak działa na 2 prędkościach czyli zakładam że rezystor na dole w obudowie chłodnicy jest sprawny.
Objaw jest klasyczny - temperatura wzrasta do około 95 stopni w normalny sposób potem nagle rośnie bardzo szybko osiągając czerwone pole, świeci się kontrolka stop itp. Objaw podobny do tych które wcześniej opisywano na forum. Masa jest nie ma zasilania na grubych przewodach (przekaźnik ? Bezpiecznik ? - to co w zasięgu wzroku sprawdził)
Może ktoś z Was miał podobną zagadkę ? Trochę zgłupiałem bo nie wiem czy to jedna usterka czy trzy osobne, może jest jeszcze jakieś miejsce gdzie producent wetkną kolejny przekaźnik lub bezpieczniki. (W moim egzemplarzu w skrzynce pod maską są wtyczki wpinane od góry a w kabinie jest skrzynka siemensa) Pomijam fakt że nie mam kompletnie żadnej rozpiski tych bezpieczników i brak schematów - mam starszą wersję Auto Daty i niestety za mało informacji.
Jeśli macie jakiś sensowny pomysł czego i gdzie szukać proszę o pomoc