Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

PLAZMA LG 50`` PJ35**. Plama na matrycy - reklama. Reklamacja.

25 Maj 2011 10:22 2071 3
  • Poziom 9  
    Witam. Tak jak w temacie mam mega problem z ta plazma. Mam nadzieje ze nie pomylilem oznaczenia modelu bo pewnosci nie mam gdyz w chwili obecnej nie posiadam przy sobie gwarancji. Wracajac do tematu dokladnie 10 maja stalem sie posiadaczem tej oto plazmy. Pracowalem na nocki wiec nie bylo kiedy ogladac tego tv. Teraz odpalajac wieczorem tv gdy jest ciemno widac biala plame i to wielka na okolo pol matrycy z pewnym napisem ale do tego dojde i opisze ta sytuacje pozniej.
    Otoz tv zostal juz z taka wada przywieziony gdyz postanowilem poswiecic czas i wczytac sie w plame ktora sie wyswietla. Napis przedstawia reklame Daewoo electronics. Z tym fantem stwierdzilem iz nie moglem tego zrobic ja i tv przywiozlem z ta wada. Pojechalem wiec do Avansa zeby sie dowiedziec co z tym fantem. Odpowiedz pana sprzedawcy "przywiezc gwarancje bo matryca do wymiany bedzie, podbijemy i pojedzie pan do serwisu". Tak tez zrobilem. Odpowiedz serwisu:" uzyc opcji wybielania i wlaczyc orbiter, jak nie pomoze to matryca jest wypalona i nie podlega reklamacji bo to z winy uzytkownika". I bledne kolo sie zamyka. Orbiter byl wlaczony caly czas a wybielanie nie pomoglo. Wrocilem do avansu wsciekly jak osa i ku mojemu zdziwieniu zobaczylem na prawie wszystkich ekranach odpalonych w sklepie piekna reklame Daewoo Electronics, tym razem nie jako ducha na akranie a w kolorach i oczywiscie obraz statyczny raz po raz pulsujacy. Zwrocilem na to uwage to odpowiedzieli mi iz:" moge napisac reklamacje na towar zakupiony i centrala rozpatrzy czy nadaje sie do wymiany jednak stwierdza iz to z winy uzytkownika i dostane bubla spowrotem". Taka operacja potrwa kolo miesiaca. Teraz moje pytanie do was. Co mam zrobic z tym fanetem bo przeciez nie po to wydalem 2,5 tys na tv zeby teraz zostac bez no i skoro i tak wroci popsuty to jak ich zmusic do wymiany bo przeciez nie ja bylem uzytkownikiem ktory uszkodzil matryce tylko niekompetentna obsluga sklepu ktora za wszelka cene chce mnie splawic.

    P.S Do modera: Przepraszam za brak PL znakow, mam bezprzewodowa klawiature ktora nie chce lapac polskich literek:(

    Z gory dziekuje wszytskich za odpowiedzi w temacie i pozdrawiam
  • Poziom 37  
    towar, taki jak TV, można generalnie reklamować na dwa sposoby:

    1. z tytułu gwarancji producenta. Reklamuje się u producenta, sklep jest tylko pośrednikiem. W tym przypadku obowiązują zapisy w karcie gwarancyjnej;

    2. z tytułu niezgodności towaru z umową na podstawie ustawy konsumenckiej. W tym przypadku reklamuje się towar u sprzedającego na podstawie ustawy konsumenckiej.

    Wybór drogi reklamacyjnej pozostaje w gestii reklamującego, aczkolwiek, w moim odczuciu, właściwsza w tym przypadku byłaby reklamacja z tytułu niezgodności z umową, bo wygląda, że wadę spowodował sam sprzedawca.

    Najlepiej, gdybyś skontaktował się w tej sprawie z najbliższym Rzecznikiem Konsumentów - tu masz listę: Link. Rzecznik to najlepsza bezpłatna i fachowa porada w takich sytuacjach, może nawet napisać stosowne pisma, pomóc prowadzić sprawę.

    A i sklepowi może przyjrzeć się dokładniej, jak zajdzie potrzeba. Więcej o reklamacjach możesz poczytać też na forumprawne.org
  • Poziom 20  
    Witam,
    Zrób zdjęcia tej reklamie w sklepie żeby nie mogli się wyprzeć. Reklamacje złóż do sklepu nie z tytułu gwarancji tylko z wymienianej już przez _cheetah_ ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. W ustawie tej jest zapis, że wada powstała przed zakupem jest podstawą do reklamowania. Jeśli załączysz do tej reklamacji zdjęcie tych reklam, myślę, że będą musieli ci reklamacje uznać. Nie daj się zbyć i podczas spisywania protokołu reklamacyjnego żądaj wymiany na nowy.