Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skuter stracił moc. Keeway Huricane

25 Maj 2011 20:30 18654 25
  • Poziom 9  
    Witam. Pisałem na forach motocyklowych ale nikt mi nie może pomóc. Uprzedzam, że nie jestem żadnym elektrykiem. Otóż mam skuter Keeway Hurricane ma przebieg 8000km. Ostatnio tak nagle spadła mi moc i v-max z 65 do 50 i pod górke 30km/h. Pasek jest dobry, gaźnik czysty, dysza też, świeca zminiana (jest iskra) pali znakomicie. Nie wchodzi na obroty jakby zapłon odcinał się koło 50km/h. I gdzie szukać winy? Czy to cylinder przytarł się? Myślałem że moduł zapłonowy wysiadł. On chodzi jeżdże nim czasem do szkoły (25km) i jedzie tylko prędkości i mocy brak. Bardzo proszę o pomoc. :cry:

Dodam, że niemam możliwości pożyczenia modułu.
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 24  
    Masz dobre przeczucie. Może to być wina modułu CDI.
  • Poziom 9  
    Dzięki kolego, może jakieś porady? Dodam, że filtr też czysty.

Dodano po 7 [minuty]:

Silnik myśle, że w ok bo sprężanie dobre. Kopniak normalnie chodzi.
    Więc co mu jest?
  • Poziom 24  
    Modułu tak łatwo nie sprawdzisz, tym bardziej, że jest on hermetycznie zalany żywicą. Musiałbyś mieć jakiegoś życzliwego znajomego w serwisie moto, żeby Ci pozwolił na chwilę założyć nowy, sprawny moduł i sprawdzić jak się będzie silnik zachowywać..
  • Poziom 9  
    Pisałem już z kolegą, pożyczy mi moduł od swojego keewaya i zobaczy się. Jakby to nie moduł to co? Coś w zapłonie czy już bardziej w silniku?
  • Poziom 24  
    Najpierw spróbuj z modułem. Jak nie moduł, to będziemy myśleć o zapłonie. Na wszelki wypadek sprawdź cewkę, czy wszystkie połączenia są dobre i czy nie ma przebić. Sprawdź też iskrę (długość i czy jest stabilna).
  • Poziom 42  
    Pisz w temacie rodzaj silnika! 2T czy 4T?
    Podstawowe pytanie. Czy silnik wchodzi na obroty bez obciążenia?