Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wyprany Siemens A50

11 Lis 2004 17:39 861 4
  • Poziom 11  
    Telefon jest przywieziony z Włoch. Niestety jakiś czas temu kumpel wyprał go w pralce. zZ tego co mi mówił to próbował go suszyć i tak dalej ale nic z tego. Jak to po praniu elementy są pokryte nalotem. Nie mam do niego ładowarki , więc akumulatorek ładuję ładowarką od nokii na zewnątrz telefonu poprzez kabelek. Do obytych w temacie, czy są jakieś szanse czy dać sobie spokój?
  • Poziom 18  
    Jezeli masz wanienke to fona dobrze w niej wyplucz, jezeli nie masz to sprobuj przeciscic plyte glowna spirytusem i pozniej wygrzac hotem.

Powinien wstac
  • Poziom 11  
    Jestem amatorem i nie mam ani wanienki ani hota. A jeżeli opłókanie chodzi to w czym? Postaram się dobrze go wyczyścić spyrytusem. Czy wysuszyć go mogę na; kaloryferze czy suszarką?
  • Poziom 21  
    Czyścić możesz w spirytusie albo w izopropanolu. Do tego jeszce szczoteczka do ręki i jeżeli płyta nie jest zbyt mocno zkorodowana to pownien wstać.
    Jeżeli chodzi o suszenie to suszrka wystarczy, ale samo wysuszenie może nic nie dać. Nieraz trzeba wygrzać dobrze elementy a suszarką tego nie dasz rady zrobiić.
  • Poziom 33  
    po takim czyszczeniu , jeszcze szczoteczką mozesz uszkodzic połącznia które jeszcze nie są przerwane ... , przed jakąkolwiek interwencją należy dokładnie sprawdzić które miejsca zostały najbardziej narażone na korozję i na nich sie skupić ...

najgorsze jest to jak ktoś od razu czyści i zaciera ślady gdzie była ciecz , a wtedy mozna już szukać usterki dosłownie wszędzie , tak często bywa gdy aparat tarfi do niby serwisu , taki serwisant myśli że wrzuci do wanienki i wszystko będzie OK , potem ździwko , aparat nie wstaje , czy coś nie działa i chłopczyk daje sobie spokój , bo najczęściej nie wie jak czytać schemat czy jak użyć miernika za 30 zł :-)