Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Polonez ATU 2000r silnik Daewoo Diagnostyka

cisek1995 27 May 2011 22:28 3739 4
    cisek1995
    Level 11  
    Witam, mój problem polega na tym ,że nie mogę się połączyć z tym autkiem. Mam program BOSCH Mono Motronic Diagnoser PL(polonez) i kabel Com 9-pin zrobiłem kabel z tej strony http://www.automex.pl/prod/przewody/przewody.php#_bosch
    Złącze znajduje się (chyba to jest to) pod schowkiem od pasażera nieoznakowana 10pinowa kostka z czego 3 albo 2 piny nie są używane jest 7 kabli. ECU jest pod siedzeniem. Mam jeszcze interfejs z programem Carbrain ale tam nie ma w złączach OBDII ani uniwersalne tez nie pasują a w programie nie ma w ogóle samochodu Daewoo czy FSO dlatego pobrałem ten program nie wiem co robić ani gdzie szukać pomocy. Przypomnę ,że jestem początkującym diagnostą i szukam porad, może ktoś już się z tym samochodem spotkał.
    cisek1995
    Level 11  
    Aha, no dzisiaj spróbuję odczytać kody błyskowe z tego schemaciku https://www.elektroda.pl/rtvforum/files-rtvforum/kabelek.gif punkty A i B połączę zworką i zobaczę tylko nie wiem jak te błędy usunąć z ECU. I ten kabel co kupiłem on jest dobry ale na tym schemacie co podałem w 1 poście nie ma dokładnego opisu. Wiec raczej trzeba zrobić ten interfejs co podałem teraz w linku. Pozdrawiam!

P.S Odczytałem kod błyskowy nr 12. No ale to normalne ,że on wyskoczy skoro silnik nie pracuje. Po odczytaniu tego kodu kontrolka zgasła ale jeszcze przed wymieniłem czujnik temp wody , no i teraz jest już dobrze. Temat do zamknięcia.
    CYpek
    Level 11  
    Kolego
    A czy ty aby napewno masz poloneza na wtrysku jednopunktowym Bosch
    Z tego co podałeś twój ECU znajduje się pod siedzeniem pasażera? W przypadku wtrysku Bosch gniazdo diagnostyczne jest pod maską zaraz za przegrodą kabiny po lewej stronie Koło pompy hamulcowej. ECU również znajduje się pod maską.