Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Czy to wina mieszalnika gazu i powietrza ?

28 May 2011 17:34 2126 9
  • Level 9  
    Witam, w Audi A6 2.4 V6 posiadam instalację Landi renzo, przez 5 lat chodziła Ok. Rok temu wywaliło mi czujnik ciśnienia gazu. Wymieniłem. Dalej zaczął szarpąć, myślałem, że to instalacja, wgrali mi nowe softa. Było trochę lepiej. Soft jak się okazało wgrano mi na 3 walniętych świecach. Zwiększyło się zużycie gazu. Wymieniłem świece bez ponownego wgrania softa. Zauważyłem po jakimś czasie, że ubywa mi w zbiorniku wyrównawczym płyn. Wymieniłem uszczelki pod głowicami które były planowane. Płyn dalej ubywa. Mechanik doszedł do wniosku, że może poszedł mieszalnik gazu i powietrza, i pobiera wodę która ma go podgrzewać i spala gaz z wodą. Faktem jest ,że samochód ładnie mi dymił na biało. Proszę powiedzieć czy może faktycznie to wina mieszalnika??? dzisiaj Odłączył mi instalację i będę przez kilka dni jeździł na paliwie. Jeżeli nie będzie brał, to być może faktycznie jest to wina mieszalnika lub innego urządzenia w instalacji. Jeżeli macie wiedzę w tym zakresie to, podzielcie się ze mną, dajcie wskazówki co mam dalej robić, bo już nie mam sił do tego mojej audi. Chyba ja podpalę albo utopie w Odrze. Ciekawie ile taki mieszalnik kosztuje? Z góry dzięki.
    Trendy 2021 w branży Internetu rzeczy [Webinar 02.07.2021, g.12.00]. Zarejestruj się za darmo
  • Level 15  
    nie mieszalnik a reduktor. Tak to może być jego wina.
  • Level 9  
    Odłączyłem instalację a płyn dalej gdzieś znika. Hmmm... czy wiecie co to może być???
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    jarko34 wrote:
    Odłączyłem instalację a płyn dalej gdzieś znika. Hmmm... czy wiecie co to może być???


    Uszczelka pod głowicą.
  • Moderator of Cars
    Skoro uszczelka była wymieniona i głowica splanowana to może być - chłodnica, nagrzewnica, pompa wody, pęknięta głowica, pęknięty blok... skoro dymi na biało to można zawęzić do uszczelki lub pęknięcia głowicy/bloku, choć może dymić na LPG... kto do takiego auta zakłada instalację mieszalnikową?!? Chyba, że jednak masz wtryski tylko mylisz mieszalnik z parownikiem/reduktorem.
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    tzok wrote:
    Skoro uszczelka była wymieniona i głowica splanowana to może być - chłodnica, nagrzewnica, pompa wody, pęknięta głowica, pęknięty blok... skoro dymi na biało to można zawęzić do uszczelki lub pęknięcia głowicy/bloku, choć może dymić na LPG... kto do takiego auta zakłada instalację mieszalnikową?!? Chyba, że jednak masz wtryski tylko mylisz mieszalnik z parownikiem/reduktorem.


    Wystarczy źle splanować głowicę i dalej to samo.
  • Level 9  
    znaleźli usterke, jakś przewód był wadliwy i puszczał płyn.... Oby to była prawda, okaże się za dwa trzy dni....
  • Level 9  
    Dalej ubywa płynu, w mniejszym stopniu, ale ubywa..... nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wytrzymam
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    jarko34 wrote:
    Dalej ubywa płynu, w mniejszym stopniu, ale ubywa..... nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wytrzymam


    Kolego podjedź do dobrego mechanika. Poproś, żeby ci sprawdzili czy nie masz walnietej uszczelki pod głowicą. Nie ważne, że była robiona. Mają tką kapilarę, którą wkładają na zbiorniczek płynu i jak odczyn się zabarwi na określony kolor to znaczy, że puszcza uszczelka. Kosztuje to chyba około 50 zł.
  • Level 9  
    No i przestało lecieć. Wlałem do układu chłodzenia jakiś amerykański uszczelniacz i zadziałało. Wyregulowałem gaz, pali 10 na 100 i jest OK !!! Huuurrrraaaaaaaa