Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dobra rada jak wyciąć kolumnę z wiórówki

12 Lis 2004 03:23 1224 3
  • Poziom 10  
    Witam wszystkich którzy tu zajrzą!

Jako że sam jestem totalnym amatorem w budowaniu tych "skrzynek" zwanych "kolumnami głośnikowymi", moja wskazówka może być przynudzaniem dla tych którzy robią to "zawodowo" :-) Ale tego posta opieram na swoich własnych doświadczeniach. Chciałem ustrzeć wszystkich początkujących przed tym błędem który ja popełniłem bydując swoje piewsze kolumny. Nie mam już na myśli obliczeń wielkości kolumny na podstawie głośników które chcemy do niej włożyć, lecz to z czego i jak wytniemy naszę pudełka :-)
    Podejrzewam że wiele osób początkujących, na swoje pierwsze kolumny planuje użyć (lub użyła) starego regału, szafy lub czegoś w tym rodzaju. Ja właśnie tak zrobiłem.
    "Rozniosłem" na kawałki stary niepotrzebny regał i zacząłem przycinanie. Małą piła stołowa ledwie dawała sobie radę z wiórówką 18 mm a od piłki ręcznej wyszły same nierówności. Później godzinami to wszystko piłowałem a efekt i tak był odstraszający.
    Po skręceniu już kilku takich śmiesznych pudełek nagle oświecił mnie mój znajomy. (I tu dochodzimy do sedna mojej wypowiedzi) Poradził mi abym dokonał dokładnych pomiarów, obliczeń i wybrał się do supermarketu zwanego "Obi". I co się wtedy stało? Gość wyciął mi wszystkie ścianki mojej kolumny w 10 minut. Ja męczyłem się z tym cały dzień żeby wygląd kolumny nie odstraszał! Za 1 metr kwadratowy zapłaciłem około 25 zł (wycinanie za freeko) a tyle wystarczy aby zbudować 45 litrowe pudło! Wszystko było idealnie powycinane a składanie tego było samą przyjemnością!
    Oto cała moja historia. Wnioski wyciągnijcie sami.

Pozdrawiam wszystkich!
    Piszcie też na variat72(malpa)wp.pl
  • Poziom 20