Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Compaq Presario A900 A975EM szukam sterowników pomóżcie

29 Maj 2011 18:50 3014 10
  • Poziom 9  
    Witam wszystkich forumowiczów mam problem z laptopem Compaq presario A900 A975EM nie moge znaleźć sterowników pod system windows XP znalazłem jedynie na stronie intela do chipsetu i do grafiki a jeszcze potrzebuje do karty bezprzewodowej WIFI i do dźwieku.... do touchpada, ethernet,PCI (ale te juz nie sa tak pilne) najbardziej to wifi i dźwiek prosze o pomoc bo jestem w kropce...
  • Moderator - Komputery Serwis
    Witaj,
    Wymień identyfikatory wszystkich urządzeń, do których potrzebujesz sterowników (wejdź w menedżerze w każde z urządzeń, identyfikator znajdziesz w zakładce szczegóły).
  • Poziom 9  
    ACPI/HPQ0006/2&DABA3FF&0
    to jest jedno, a drugie PCI DEVICE to:
    PCI/VEN_8066&DEVDUBSYS505114F1&REV_04
    Do wifi znalazłem, choć dźwięku jeszcze nie mam.
  • Moderator - Komputery Serwis
    Do HPQ0006 powinno pasować to: ftp://ftp.hp.com/pub/softpaq/sp38001-38500/sp38171.exe

    dziubdziok napisał:
    PCI DEVICE TO:
    PCI/VEN_8066&DEVDUBSYS505114F1&REV_04


    Zapewniam Cię, że ten identyfikator wcale tak nie wygląda. VEN to prawdopodobnie 8086 (a nie 8066), DEV zjadłeś w ogóle.

    Jeśli masz Windowsa XP, to prawdopodobnie jest to wersja bez Service Pack 3 i warto SP3 zainstalować, w ostateczności łatę KB888111 (ona odpowiada za obsługę HDAUDIO). Są wersje dla WinXP SP1 oraz SP2, znajdź odpowiednią dla Ciebie.
  • Poziom 9  
    A GDZIE ZNAJDE TAKA ŁATKE dobrze mowisz kolego.... moze podasz jakiegos linka pewnego bo juz mnie konczy ten laptop
  • Spec od komputerów
    W internecie! Wystarczy wpisac w google KB888111. Jest tez na Windows Update.
  • Poziom 9  
    sciagam juz popraweczke.... zobaczymy....
  • Poziom 9  
    No i panowei zainstalowałem tą wtyczke pod sp3 wykrylo mi ze mam brak sterownikow audio i modem pod audio zainstalowalem ale dalej dzwieku kurde nie mam mi sie wydaje ze mi brakuje jakiegos programu bo jak wejde w panel sterowania w dzwiek to pisze ze brak urzadzenia audio
  • Moderator - Komputery Serwis
    KB888111 sluzy tylko uaktywnieniu systemu HDAudio w Windowsach XP SP1/SP2. Trzeba było to zainstalować przed sterownikiem. Jak Teraz podaj identyfikator urządzenia, które się wykryło po instalacji tej łaty. Do niego dobierzemy sterownik.