Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez Truck-gaśnie-sprzęgło

29 Maj 2011 21:27 1546 6
  • Poziom 9  
    Mam Poloneza Truck'a i przy ruszaniu ze sprzęgła samego lub sprzęgło + gaz często gaśnie. Oczywiście nie jestem początkujący i tyle o ile znam się na samochodach. Ręcznego nie mam zaciągniętego. Hamulce działają bardzo ładnie. Regulacja naciągnięcia sprzęgła ma tutaj duże znaczenie? Czy może być inna wina? np. skrzynia biegów?
  • Poziom 33  
    A co się dzieje gdy dodasz więcej gazu przy ruszaniu? czy silnik jest zamulony? Oraz powiedz Nam jaki silnik drzemie pod maską twojego poloneza, może 1.9 GLD?
  • Poziom 9  
    Powiem tak: Silnik na luzie dochodzi do max 6,5k obrotów i chodzi nawet ładnie. Przy ruszaniu jak dam więcej gazu to też lubi sobie zgasnąć. Żeby ruszyć muszą być spełnione warunki jak równa powierzchnia i wolne puszczanie sprzęgła bez gazu lub z małym gazem. Silnik to benzyniak 1.6i.
  • Poziom 39  
    Odpal silnik i ruszaj wiązkami elektrycznymi wkoło silnika - stawiam na przełamany któryś przewód np od cewki WN.
    Podczas ruszania silnik się przechyla na poduszkach i ujawnia się przerwa, podczas delikatnego ruszania przechył silnika jest mniejszy i przerwa się nie ujawnia.
  • Poziom 9  
    Dość poważna teoria...Według mnie gdyby jakaś wiązka była przerwana lub naderwana to silnik by gasł np. na poligonie (gdzie ostatnio jeździłem a tam silnik buja się nieźle). Dodam, że przy puszczaniu sprzęgła silnik się dusi i często jest tak, że przy ruszaniu "ratuję" silnik przed gaśnięciem tym, że wciskam mu sprzęgło.
  • Poziom 33  
    A jakie ma obroty na biegu jałowym?
  • Poziom 9