Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Testo
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Focus 1.8TDDI - pali się kontrolka ładowania a ładuje

blackrazor 21 Lip 2011 10:21 64257 44
  • #31
    darek2505
    Poziom 20  
    A czy czasem nie trzeba urzyć testera diagnostycznego?
    Słyszłem że w fordach tak jest.Pzdr
  • Testo
  • #32
    dozer001
    Poziom 11  
    viper555 napisał:
    Jak gość nie daje rady masz jeszcze opcję nowego 988zł.P

    Regenerowany fabrycznie w ASO jest za 820 zł jeśli oddam im stary,
    jutro bedzie u mnie regulator pod ten altek i samochód, niby ma być ok,
    jak dalej bede miał ten sam problem biorę altek z ASO.

    decybel91 napisał:
    Regenrowany ostatnio do Volvo brałem ok 450zł z VAT.

    Nawet jak by mi zrobili to w Volvo to i tak by to nie chodziło, powód ten sam altek jest
    w kilku modelach aut ale w Focusie II ST ten alternator ma całkowicie inny regulator.

    Pozdrawiam

    Dodano po 7 [minuty]:

    darek2505 napisał:
    A czy czasem nie trzeba urzyć testera diagnostycznego?
    Słyszłem że w fordach tak jest.Pzdr



    Co przez to mam rozumieć...

    Sam posiadam dwa takie fakt dla użytku własnego i nic to nie dało.

    Także samochód był podłączany pod KTS-a Boscha i jedyne co wyszło to błąd komunikacji
    CAN, dokładniej chodzi o to że np. żądane napięcie jakie chce komp w aucie to 14,1-14,4V
    w zalezności od obciążenia a alternator daje 13,5-13,6V i w ten sposób wywala kontrolkę
    akumulatora na desce rozdzielczej.

    Mnie zastanawia tylko jedno, skoro fabryka może zregenerować całkowicie taki altek to gdzieś muszą być regulatory do niego.

    Pozdrawiam
  • #33
    darek2505
    Poziom 20  
    Nie wiem jak w tym silniku ale w 2.0 tdci jak alternator jest sterowany elektronicznie to trzeba zrobic jego adaptację.Pzdr
  • Testo
  • #35
    AUTOMARCIN
    Poziom 13  
    Jak mozesz to podaj nr alternatora to ci podam jakie regulatory można do niego zastosować
  • #36
    dozer001
    Poziom 11  
    Witam

    Temat ogarnięty, aktualnie regulatory pod ten altek/samochód od wczoraj są już dostępne.
    Pomarańcza znów smiga jak wściekła.

    Pozdrawiam.
  • #37
    scq
    Poziom 16  
    Witam Wszystkich

    Dozer001, gratuluje Tobie rozwiazania problemu.
    Czy moglbyś podać numer regulatora oraz jego dostawcę, bardzo pomocne byłoby zdjęcie zamiennika lub jego opakowania.

    pozdrawiam: scq
  • #38
    dozer001
    Poziom 11  
    scq napisał:
    Witam Wszystkich

    Dozer001, gratuluje Tobie rozwiazania problemu.
    Czy moglbyś podać numer regulatora oraz jego dostawcę, bardzo pomocne byłoby zdjęcie zamiennika lub jego opakowania.

    pozdrawiam: scq

    Sory że tak długo to trwało ale w PL nie miałem jak wstawić zdjęć na Forum,
    jeśli to kiedyś komuś pomoże to proszę.

    Ford Focus 1.8TDDI - pali się kontrolka ładowania a ładuje
    Ford Focus 1.8TDDI - pali się kontrolka ładowania a ładuje
    Ford Focus 1.8TDDI - pali się kontrolka ładowania a ładuje

    Pozdrawiam
  • #39
    scq
    Poziom 16  
    Witam wszystkich

    Dozer001 dziekuję bardzo za zdjęcia. Widzę że jest to regulator Nipon Denso. Czy móglbyś podać informacje gdzie można go kupić?

    pozdrawiam: scq
  • #41
    4jerry
    Poziom 20  
    A czy ten alternator nie ma przypadkiem sprzęgła jednokierunkowego? Bo to ostatnio modne u producentów. Kolega z pracy miał podobne objawy(zapalająca się okresowo kontrolka) w Skodzie Octavii, no i to było przyczyną.
  • #42
    dozer001
    Poziom 11  
    4jerry napisał:
    A czy ten alternator nie ma przypadkiem sprzęgła jednokierunkowego? Bo to ostatnio modne u producentów. Kolega z pracy miał podobne objawy(zapalająca się okresowo kontrolka) w Skodzie Octavii, no i to było przyczyną.

    Tak posiada, i w razie jego awarii jesteśmy zmuszeni do kupna nowego alternatora gdyż do tego co jest w ST225 nie można kupić sprzęgiełka osobno.

    Pozdro
  • #43
    uzytkownik123de
    Poziom 1  
    Witam
    Tez mam problem z ladowaniem mojego Focusa. Panowie jakbym chcial byc taki madry jak Wy. Przelustrowalem kable, przejrzalem wtyczki i styki, wymienilem akumulator a na samym koncu kupilem nowy alternator a nastepnie zamontowalem, a czerwona larwa jak swiecila tak swieci. Ladowanie mam 13.10V i naprawde dalej nie wiem co mam z tym zrobic chyba sprzedam samochod.
    Prosze pomozcie
  • #44
    blondyn26044
    Poziom 11  
    W większości przypadków strzelony jest przewód, brzęczek w mierniku będzie piszczał a kontrolka dalej będzie świeciła.
    Jeśli jesteś pewny alternatora to nie zastanawiaj się tylko puść bokiem przewód na próbę od wtyczki do wtyczki i pewnie kontrolka zgaśnie.
    Mercedes, ford już kilka takich przypadków miałem
  • #45
    andrzej20001
    Poziom 43  
    Na pinie 3 regulatora Masz mieć napiecie akumulatora mierzone i sprawdzone ŻARÓWKĄ 5W.