Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Megane Coupe 20.16v zerwany rozrzad

03 Cze 2011 22:27 4292 8
  • Poziom 10  
    Witam Forumowiczów
    Zakupiłem Renault Megane Coupe 2.0 16v z Silnikiem F7R-710
    z zerwanym paskiem rozrządu.Chciałbym się dowiedzieć co konkretnie mogło zostać uszkodzone w głowicy z tego co się orientuje to na dwóch cylindrach jest ciśnienie a na 2 nie ma. Bo na chwile obecna mam dylemat czy kupić drugi silnik czy naprawiać ten .A jeśli naprawiać to jaki był by koszt takiej naprawy
    Dziękuje z Góry za Wszelkie rady Pozdrawiam
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    U Zdzisia będzie kosztować to 1000 zł, u Gienka 1764 zł, a u Stacha 763534 zł. Taka odpowiedź Cię satysfakcjonuje?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Uuuu, to Stasiu ceny podniósł.
    A tak poważnie, odkręciłeś chociaż dekiel zaworów? Nie mówię nawet o zdjęciu głowicy.
  • Poziom 10  
    pokrywę zaworów odkręciłem niby jak kręcę wałkami to zawory się uginają -ciśnienie jest na dwóch środkowych cylindrach a na pozostałych to tak delikatnie wieje dziwne jest tylko to ze wogóle jest gdyż z mojego rozumowania nie powinno wogule tam go być sprobuje dziś odkręcić głowice powinno sie mi troszkę wyjaśnić -ale jak myślicie opłaca mi się to naprawiać czy kupić drugi motor ?? z jakiegoś angola
  • Poziom 39  
    Cytat:
    Zakupiłem Renault Megane Coupe 2.0 16v z Silnikiem F7R-710
    z zerwanym paskiem rozrządu.Chciałbym się dowiedzieć co konkretnie mogło zostać uszkodzone w głowicy z tego co się orientuje to na dwóch cylindrach jest ciśnienie a na 2 nie ma.

    Conajmniej skrzywione trzonki zaworów, a i tłoki dostały po łbach tylko nie wiadomo z jakim skutkami.
  • Poziom 10  
    Masz racie trzonki zaworów pogięte na tłokach postawione pieczątki ,oszczędziło tylko wizualnie drogi i trzeci cylinder- zawory spoko na tych cylindrach -ciekawe dlaczego ??----I teraz nie wiem co z tym zrobić czy regenerować głowice i bawić sie w naprawę czy kupić używany motor i tu następny pojawia sie schodek bo są motory o kodzie f7r 710 taki jest właśnie u mnie ale i są też f7r 714 nie wiem jaka jest różnica szukałem w necie i sie nie doszukałem- proszę może o jakieś podpowiedzi
  • Poziom 18  
    Ja wymieniam pogięte zawory,docieram i jeżdżę.
  • Poziom 20  
    Możliwe jest że wałek rozrządu jest urwany .U mnie na warsztacie kosztuje taka zmiana 900 zł