Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Szkolenia SEP
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Technikum elektronicze vs. Liceum Ogólnokształcące

03 Cze 2011 22:46 4336 30
  • Poziom 21  
    Witam. Trochę się przedstawię. Mam 17lat, mieszkam w Koźminie. Od 3 lat interesuję się komórkami, od 2lat pomagam w serwisie (Naprawiam SE, simlock,gdfs,erom itd itd). Od około roku elektroniką. Wykonuję już kilka projektów - we wakacje umieszczę. Jestem uczniem 1klasy LO Prywatnego w Jarocinie. W 3klasie gimnazjum oznajmiłem rodzicom, że mam zamiar iść do Technikum elektronicznego w Ostrowie Wlkp. Rodzice odrzucili tę propozycję (tak samo było z wyborem gimnazjum - chciałem zostać z kolegami, nie udało się, powód - niskim poziom nauczania w Koźmińskim gim, chodziłem do Jarocina, do tej samej szkoły co teraz LO). Powodem podjęcie decyzji wyboru tego LO było :

- po technikum gorzej mi pójdzie na studiach z fizyką, matmą,
    - w liceum mam więcej godzin z owych przedmiotów,
    - prawie, że 100% zdawalność matur, co roku,
    - wysokie średnie (w 6kl podst. miałem 5 coś, w gim w 3 miałem 4.0, a teraz mi się tak nic nie chce, że jak będzie 4.0 to będzie szok.. 3.0 to chyba minimum)
    - i inne wymysły rodziców.

Obecna klasa liczy 10uczniów (w tym jedna dziewczyna, jeden kolega na wózku). 2 kolegów się wynosi, jak nie 3 z powodu tego kolegi (już nie będę się rozpisywał na jego temat), dyrektora oraz jego żony, polonistki. Mam okazję, by przekonać rodziców by zmienić szkołę.

Teraz pytanie do Was. Czy rodzice mieli rację, wybierając LO ? Chcę iść po maturze na Politechnikę Poznańską, kierunek elektro-technika. Co Wy mi doradzacie?
  • Szkolenia SEP
  • Poziom 32