Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tuner SAT Philips DSX 6010 nie działa po burzy

Alberto_Eco 05 Cze 2011 02:12 4284 5
  • #1 05 Cze 2011 02:12
    Alberto_Eco
    Poziom 9  

Witajcie,

Na wstępie zaznaczam, że jestem totalnym laikiem w temacie SAT. Było, działało i było dobrze. W elektronice się ogarniam, ale w trochę innej tematyce :) Pojawił się problem, dlatego uderzam tutaj.

Po LiveBoxie od tepsy została mi antena. Kupiłem więc dekoder i cieszyłem się tv sat. dalej. Dekoder to jest chyba Philips DSX 6010/91D. W zestawie miał kartę Cyfry+, na której chodziły mi polskie kanały podstawowe. Fajnie. Tylko, że przyszła burza i po tej burzy się skończyło eldorado. Dekoder w ogóle nie widzi satelity (menu->instalacja->znajdź satelity). przy pomocy stroika sprawdziłem poprawność ustawienia anteny i jest dobrze ustawiona, ale dekoder nie widzi satelity w ogóle.

Chciałem zobaczyć, czy uda mi się ściągnąć nowy soft z nieba, więc użyłem magicznej kombinacji klawiszy (w czasie init pwr->w górę->w dół->pwr) i przez około minutę świeci się napis 'load', a potem zaczyna mrygać zegarek.

Urządzenie się włącza, pracuje normalnie (nie ma żadnych spowolnień etc.) jedynie nie ma żadnego kanału, a w menu nie widzi sygnału.

Ktoś może spotkał się z czymś takim? I czy jest to naprawialne? W sensie w rozsądnych pieniądzach. Bo jeśli głowicę szlag trafił, to chyba lepiej kupić drugi dekoder...

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

[EDIT]
    Ponieważ ktoś zablokował ten temat (chyba za niekształtne literki, bo nic innego mi przychodzi do głowy), więc dopisuję resztę tu:

Byłem w serwisie philipsa - padnięta głowica. Naprawa więcej wynosi, niż drugi tuner na allegro, więc tuner idzie do śmieci, a zamówiłem n'kę z tunerem za 0 zł i będę miał święty spokój ;]

Serdecznie dziękuję wszystkim za pomoc i podpowiedzi!
    Pozdrawiam
    Tomek

0 5
  • #2 05 Cze 2011 06:40
    Gienek