Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot Partner 2.0 HDI 2000 r. przechodzi w tryb awaryjny

06 Jun 2011 12:19 7298 11
  • Level 10  
    Podczas chwilowej szybszej jazdy samochód przechodzi w tryb awaryjny czyli 2200 RMP i zapala się kontrolka auto diagnostyki, po chwili delikatnej jazdy samochód ciągnie jak trzeba do momentu chwilowej jazdy z pedałem w podłodze. dodatkowo podczas odpalania ciepłego silnika grzeją świece, a przy jeździe po równym ok 70km/h na 5 biegu "bez gazu" auto delikatnie przyspiesza i zwalnia.
    Oczywiście można podłączyć kompa ale po zebraniu opinii o lokalnych warsztatach wolę wiedzieć co w trawie piszczy zanim uszczuplę swój budżet na zbędne porady.
  • Moderator on vacation ...
    No niestety, ale od diagnostyki musisz zacząć.
  • Level 26  
    Zacznij od filtra paliwa.
  • Level 10  
    EGR odłączony, filtr wymieniałem całkiem nie dawno, ale profilaktycznie zmienie
  • Level 27  
    to podłącz egr tak jak powinien być
  • Level 26  
    To nie zmieniaj filtra .problem będzie z regulatorem na pompie CR,powietrze nie idzie w przewodzie paliwa ?Masz Siemensa z pompką do odpowietrzania?
  • Level 10  
    powietrza brak, układ bosch bez pompki, egr podłączałem i odłączałem. nurtuje mnie to grzanie świec które może świadczyć o uszkodzeniu czujnika temperatury a komputer korzysta podczas pracy do sterowania silnikiem i może tu jest przyczyna?
  • Level 26  
    To niestety musisz szukać kogoś z PPS-em ,odczytać błędy,ja stawiam na problem z ciśnieniem paliwa .
  • Level 10  
    Dzięki waszej pomocy odnalazłem "usterkę" woda w filtrze paliwa, wymiana i gruntowne czyszczenie pomogło. dzięki wszystkim i pozdrawiam.
  • Level 10  
    Kolejny problem z moim pugiem, a może ewolucja tego z pierwszego postu. padła pompa paliwa w zbiorniku, wymieniłem na nową w prawie ASO i po przejechaniu 20 km auto zgasło po chwili odpaliło i jechałem chwilkę i ponownie zgasło i tak kilkakrotnie, zauważyłem że gaśnie gdy odpuszczam gaz. auto gasło w coraz krótszych odstępach czasu ok 10 s. pomyślałem sobie że to przekażnik pompy, z nerwów załączyłem pompę na stałe nic nie dało, co dało mi jeszcze więcej "stresu" zaczołgałem się do warsztatu z PPS-em i dostałem info iż pompa daje ciśnienie podczas załączania zapłonu a gdy włącza się rozrusznik już nie i muszę wymienić pompę, ale gdy załączyłem pompę ręcznie to ciśnienie jest a w dalszym ciągu gaśnie. żeby tego było mało to podczas pracy gdy chciałem go normalnie zgasić silnik pracował jeszcze 2-3 sekundy. z góry dzięki za podpowiedzi.